donderdag 29 november 2012

Get Well Soon

Op de blog van Inge Blom verschenen allerlei leuke beterschaps-kaarten. Toen bedacht ik me dat ik die zelf helemaal niet op voorraad heb. Dus ik ging ook lekker aan de slag voor een opkikker-kaartje. Ik gebruikte hierbij de sketch van Mojo Monday.


Tsja, de foto maar met flits zodat je nog een beetje wat van de originele kleuren ziet.
Ik vind de zwarte sierrand mooi gelukt, en dat voor een rub-on van de Action!


Mocht je, net als ik, van tape-jes houden en van aanbiedingen: bij de HEMA liggen de schoolspullen (lees: tape-jes!) nu in de aanbieding! Twee rolletjes voor een euro! *Hop, meenemen!*
Ik koos voor de neutrale varianten, maar er zijn er ook een hoop met een leuk dessin of van een breder formaat.


 Gebruikte materialen:
- Papier: My Mind's Eye (Lost & Found, Blush)
- Dymo lettertang
- Bloem: Joy!Crafts
- Plakparels: Art Talent (Kruidvat)
- Sierrand: rub on (Action)


10 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje weer Miranda, ik heb die rub-ons ook nog liggen, dus wie weet ga ik er nu ook eens een keer wat mee doen ;)
    Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke kaart heb je gemaakt.
    En de Hema verkoopt de laatste tijd ook
    hobbyspulletjes, help, je kan onderhand
    geen winkel meer normaal in lopen hahah.

    Fijne donderdag, grtjsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart,leuk met de bloem in het midden.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moest gelijk aan Nadin edenken toen ik deze kaart zag. Komt vast door de kleuren...
    Mooi kaartje geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kleuren heb je gebruikt Miranda, ik vind hem helemaal prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje, Miranda, en bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi kaartje, ik hou van dat papier! Ben er zelf ook nog steeds naar op zoek! En bedankt voor de tip voor de tape!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje, erg leuk dat kant effect! Leuke kleuren, houd ik van!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. HOi Miranda,
    Wat een leuke beterschapskaart. Ik heb die rub ons ook zin liggen maar kon me er zo snel geen kaartje mee voorstellen. Ik vind jouw uitwerking ermee weer superleuk.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!