zaterdag 10 november 2012

Liftchallenge #29 - Baby

He, leuk! Weer een nieuwe volger: Sjoukje. Welkom!

Eindelijk weer eens tijd en inspiratie om mee te doen aan de challenge van Liftchallenge. Voor challenge #29 mag weer een prachtig kaartje gelift worden. Het papier gebruikte ik ook al bij een aantal recent geposte kaartjes, maar ja... het is ook prachtig! Vooral het papier met groentinten van deze serie vind ik erg mooi. Dit is mijn inzending:



Gebruikte materialen:
- Papier: Eline Pellinkhof (Romantic Nursery)
- Tekst: stempelset Eline Pellinkhof
- Houten letters: Kars
- Parels: Action
- Lint: Boekenvoordeel
- Bedel: Keli Hobby
- Knoopje: eigen voorraad
- Naaimachine

13 opmerkingen:

  1. Ik vind het kaartje erg mooi geworden. Leuk om die houten letters zo te verwerken. groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt, lekker rustig,
    want het papier is al prachtig.

    Een fijn weekend gewenst !
    Lieve groetjes Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is super leuk gelift Miranda. Ook de letters vind ik erg leuk erop zo. Kortom gewoon superschattig

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tjonge ik zie dat ik alweer een aantal kaartjes achterloop....hihihi. Deze baby kaart is ook weer erg mooi lief en zoet papier! Ik vind deze challenge wel erg leuk om zelf ook aan mee te gaan doen!
    Ik zag dat je me ook op Pinterest had gevonden?! Wat staat er veel op he?
    Jij ook fijn weekend!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een schattige uitwerking!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Miranda,
    Wat een schattig kaartje. Ik ben eventjes niet in blogland geweest maar jij bent lekker bezig gebleven. Ik heb je vorige posten ook even bekeken. Wat ziet het er allemaal mooi uit. Je blog is nu ook veel beter te lezen.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Origineel, mooi en wat een goeie lift! de houten lettertjes zijn leuk!!
    De silhouette is idd niet goedkoop, koop ik ook niet zomaar even hoor! Gespaard, van verkoop kaarten, sieraden en workshops! Potje neerzetten, en af en toe wat in gooien..moet jij eens kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Miranda, ik vind hem super en wat een prachtig papier inderdaad.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het papier is inderdaad schitterend. Lekker zoet en dus perfect voor een babykaart, goed gelukt! Bedankt voor het meedoen weer. De houten letters vind ik trouwens ook heel erg mooi.!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattig kaartje, Miranda! Heel leuk die lettertjes van hout op de tags. Fijn dat je meedoet met ons!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!