donderdag 1 november 2012

Update-je

Jeetje, dat is een poosje geleden! Door allerlei andere bezigheden heb ik weinig kunnen plaatsen op mijn blog. Ik heb zelfs bijna anderhalve week niet geknutseld! Dat is afkicken moet ik je zeggen, ik heb toch wel behoefte aan minimaal een knutseldagje in de week. Vanmiddag heb ik eindelijk weer even mijn handjes aan het knippen en plakken kunnen zetten. Het lastige is nu alleen dat het zo vroeg donker wordt en ik mijn foto's echt niet fatsoenlijk op de foto krijg. Oftewel... weer wachten! Van het weekend gaat hier zeker verandering in komen, dan heb ik overdag de tijd om mijn gemaakte kaartjes te fotograferen. Als het goed is komt komende week ook mijn inzending als eenmalige gast-designer bij De Creatieve Zebra aan bod, spannend!

De afgelopen week kreeg ik er weer een nieuwe volger bij: Connie, welkom! Ik zag ook dat ik van een medeblogger een award heb gekregen (Liebster Award), bedankt Marrie! Wat een mooie beloning dat je mij tussen de vele, vele blogs hebt uitgekozen voor deze vermelding. Ik pluis nog even uit wat en hoe ik hier wat mee ga doen.

Om de zoveel tijd vind ik het leuk om te bekijken hoe mensen op mijn blog terecht zijn gekomen, dus dan snuffel ik even tussen mijn statistieken. Ik moest hardop lachen om de volgende resultaten. Mocht je zelf nog bezoekers willen trekken... doe je voordeel met de volgende informatie. ;-)


Tot zover even mijn update, ik ben zaterdag weer van de partij met een nieuw kaartje!

4 opmerkingen:

  1. Hoi hoi, is een goed teken hoor dat je weer zin
    hebt om te knutselen, maar soms heeft een mens
    het even drukker en komt het er niet altijd van.
    Ik had deze week ook probs met foto's maken, zelfs
    overdag was er niet genoeg licht grrr.
    Maar alvast een goed en leuk knutselweekend
    gewenst met vele leuke creaties.

    Grtjsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht al waar is Miranda met haar mooie kaartjes, maar je hebt het dus druk, druk, druk. Ben benieuwd naar je kaartje voor de Creatieve Zebra. Wat grappig dat je tussen je statistieken hebt gekeken hoe ieman je vindt, wist niet eens dat dat kon hahaha. Moet ik me ook maar eens in verdiepen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eline, yes yes yes
    We zijn dus Eline fans (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te zien, dat je dus bezocht wordt op je eline-kaartjes. Ik kreeg van de week een mailtje van een mevrouw die een baby kaartje had gezien en wilde weten waar ik de achtergrond vandaan had. Ze had mij via google gevonden. Doe rustig aan en we wachten gewoon nog even op je kaartje. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!