dinsdag 20 november 2012

Liftchallenge #30

Voor liftchallenge #30 is er weer een leuke uitdaging: drie stroken papier en slechts stempels gebruiken op een kaart. Leuk! Je kunt hier zoveel kanten mee op en de kaarten zijn zo snel klaar, dat ik drie hele verschillende kaarten maakte. Ze doen allemaal mee voor de challenge. De bovenste kaart van deze post doet ook mee bij de challenge van Mi Cas es Su Cas waar een CAS-kaartje wordt gevraagd in de kleuren zwart + wit + kleur naar keuze.

De eerste kaart die ik maakte was deze babykaart. Op de kaart valt
op de foto helaas wat schaduw, hij is in zijn geheel spierwit:

Gebruikte stempels: Eline Pellinkhof (tekst en plaatjes)

De tweede zag ik al helemaal voor me met een zwarte achtergrond
en heel veel rode en roze hartjes:

Gebruikte stempels: Marianne design (tekst), hartjes van allerlei verschillende stempelsets.

De laatste kaart wilde ik ook geschikt maken voor een mannenverjaardag:

Gebruikte stempels: Eline Pellinkhof

Ja, weer clean and simple kaartjes... maar dit keer is het de 'schuld' van de Liftchallengeblog. ;-)


17 opmerkingen:

  1. Mooi, ik zag ze net ook al op facebook voorbij komen! Stuk voor stuk plaatjes!
    Vind de uitdaging erg leuk dus ga er ook nog binnenkort mee aan de slag!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes, vooral de middelste. Groetjes mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij nemen geheel de schuld op ons, haha!! Leuk dat je zo enthousiast bent. Zelfs 3 stuks, wat tof zeg. Zo anders ook alle drie! Die met de hartjes spreekt mij het meeste aan, en de donkere achtergrond doet het ook goed!
    Dank je wel dat je weer met ons meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze weer super geworden Miranda, je bent zo lekker creabea bezig in je vakantie, super. Echt mooi zijn ze geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn alle 3 leuk zeg, ik zag ze op
    FB al voorbij komen :)

    Grtjsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij was lekker op dreef! Drie leuke varianten, met de middelste als mijn favoriet. Zal wel door de kleurtjes komen denk ik zomaar. Ook de eerste vind ik ik heel schattig. Leuk dat je er drie hebt gemaakt, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, je enthousiasme! Meteen maar drie kaartjes!! Vind ze alle drie heel geslaagd, maar je babykaartje steelt mijn hart en vind ik ook de best lift. Fijn dat je meedoet met onze Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn alle drie supermooi! Bedankt voor je deelname bij MCSC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh whaw, ik vind ze allemaal echt schitterend! Leuk dat je met ons meedoet bij MCSC!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je had de smaak goed te pakken, en wat zijn ze leuk! Bedankt voor je deelname aan MCSC.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaarten, leuk dat je meedoet bij MCSC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind de bovenste het leukst. Maar de andere 2 zijn ook mooi. Fijn dat je mee doet met MCSC.

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!