zondag 25 november 2012

Mannenkaart (2)

Mannenweekend! In kaartjes dan he. ;-) Vandaag mannenkaartje nummer twee. Ook voor deze kaart heb ik gebruikt gemaakt van wat 'Pinspiratie'. Klik hier om te pin te bekijken waar ik mijn inspiratie vandaan haalde. Het origineel is te vinden op de blog van The Scrapfarm.


Gebruikte materialen:
- Papier: Authentique (Genuine)
- Sterren: My Favorite Things
- Poststempels: Eline Pellinkhof
- Ticket en tekst: Boekenvoordeel
- Taart en kadootjes: Marianne Design
- Spatplekken: Marianne Design
- Brad


9 opmerkingen:

  1. Ook dit is een heel erg leuk mannenkaartje zeg. Mooie mannelijke kleuren ook.Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer zo'n gave kaart. Erg mooi! En dat papier is ook zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie mannenkaart,helemaal geweldig.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg, als die vlakjes! De sterren combineren er goed mee, lekker stoer is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk geworden, Miranda, leuk met die sterren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is ook erg leuk hoor,
    ook mannenkaarten zijn prima te maken.

    Fijne zondag ☼ Grtjsss Erica ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Miranda

    Je mannekaartjes zijn super, ze gaan je goed af, ik heb er soms wel wat moeite mee.
    Ik heb ook je vorige kaartjes zitten bewonderen.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelukkig maar Miranda dat je een mannenweekend in kaartjes hebt, anders zou het wel heel druk worden voor je ;-). Je kaartje ziet er weer helemaal tiptop uit. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heek gaaf kaartje vind ik dit! Super stoer en mooie kleurencombi!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!