donderdag 8 november 2012

(Kerst)sokjes

Opeens, tijdens het maken van een heel ander kaartje, kreeg ik een idee voor een clean and simple kaartje. Dus na het afronden van het kaartje waar ik mee bezig was, haalde ik de spulletjes tevoorschijn voor mijn spontane idee. Papier, tape, stempel, touw en inspiratie door de sok-creatable van Marianne Design. Eigenlijk een babysok, maar hij kan ook prima door als kerstsok!


Juist, deze dus!

Na eventjes rommelen was dit de uitwerking van het idee dat ik in mijn hoofd had:


Een tape-sok, hihi! En dit ging in zo een vlot tempo, dat ik er gewoon nog een maakte.


En in dat proces, leek het me ook leuk om niet alleen de inspiratie van de creatable 
te gebruiken, maar ook de creatable zelf even door de Cuttlebug te halen! 
Dat resulteerde in de volgende voorkant:

En bijbehorende binnenkant:

Heerlijk zo af en toe, die clean and simple kaartjes!

Gebruikte materialen:
- Sok: creatable Marianne Design
- Touw: Marianne Design
- Tekst: stempelset Marianne Design
- Tape: Hema

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke ideetjes, ziet er echt
    heel erg schattig uit !

    Fijne donderdag,
    groetjessss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes Miranda. Lekker vrolijke kleurtjes ook. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Miranda, wat een leuk idee zeg! Ze zijn super om te zien, vrolijke kleurtjes! Leuk hoor, ben benieuwd naar je volgende kaarten! Groetjes, Miranda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit super gedaan Miranda, zo leuk om te zien. Helemaal schitterend gedaan. Prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!