zondag 18 november 2012

BoBunny's Xmas (1) - Ice Cold Winter

Berlinde, leuk dat je me via via hebt gevonden en mijn blog bent gaan volgen! Welkom! :)

Mijn papier van BoBunny viel zaterdag al in de bus. Het is zo een fijne verrassing als nieuw bestelde spulletjes eerder dan verwacht worden bezorgd. Ik heb de Powder Mountain serie nu in huis, prachtig blauw-wit-bruin kerstpapier! Ik maakte er... jawel... een clean and simple kaartje mee. Eigenlijk was het niet eens de bedoeling, want ik had allerlei frutsels in gedachten voor deze kaart. Maar uiteindelijk vond ik het toch zonde om het mooie velletje met alle leuke winterteksten te verbergen. Dus alle extra's haalde ik er weer af, om gewoon weer lekker in de lijn te blijven waarin ik me toch al bevind. Naast de twee velletjes papier, zijn een stikrandje en drie lintjes (Action) de enige toevoegingen.

 
Op naar de volgende BoBunny-kaart!

 

7 opmerkingen:

  1. wow wat een gaaf papier! ik snap dat je daar blij mee bent! en mooi kaartje natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf papier zeg! Weer eens wat anders dan anders. Het shirtje bij Sting hadden ze nog wel, maar niet in mijn maat en ook niet in het roze, maar in het grijs en dat stond ook niet zo mooi... helaas!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad erg leuk papier! Meer heeft de kaart niet nodig! Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé je hebt je papierblokje al binnen, mooi is het papier hé Miranda, dit velletje vond ik het mooiste, het springt er zo lekker uit, helemaal goed dat je er niet te veel poespas op hebt gedaan, het komt helemaal goed tot zijn recht zo. Ik vind hem prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is inderdaad schitterend papier Miranda. Heel leuk kaartje is het geworden en het heeft inderdaad niet veel nodig. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Meer heeft het papier niet nodig, helemaal gelijk! Mooi en strak kaartje, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk kaartje Miranda, en zoals iedereen al zei, meer heeft dit papier zeker niet nodig!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!