maandag 5 november 2012

Welkom Kleintje

Vandaag een kaartje die ik maakte voor de nieuwe challenge van De Creatieve Zebra. Niet als deelnemer deze keer, maar als gastdesigner! Het thema is: anything goes, dus elk kaartje kan ingestuurd worden. Doen jullie gezellig mee?

Ik maakte een lief babykaartje, dit keer weer eens eentje die zowel bij de geboorte van een jongetje als meisje gebruikt kan worden. Ik durf het woord 'uniseks' bijna niet te gebruiken, want ik zag een tijdje terug tussen de statistieken van mijn blog dat ik dan ook tussen verdachte google-resultaten terecht kom! Zo vreemd... Maar goed, over naar het lieve kaartje! Ik kan er niet zo veel over vertellen. Het kaartje bestaat vooral veel uit 'Eline': papier, tekststempels, poststempel en knipvel!



Gebruikte materialen:
- Papier: Eline Pellinkhof (Romantic Nursery)
- Stempels: Eline Pellinkhof
- Plaatje: knipvel Eline Pellinkhof
- Lint: Boekenvoordeel
- Embossinginkt, embossingpoeder
- Heattool
- Naaimachine

7 opmerkingen:

  1. Schattig kaartje weer Miranda. Vind hem erg leuk zo met die zig-zag steken enzo. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat snoezig, erg leuk, die strookjes erachter met de stiksels!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super kaartje, ziet er echt toppie uit !

    Lieve groetjesss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om de stroken scheef op je kaart te plakken. Dit is weer een mooi kaartje geworden! groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja opletten wat je zegt hoor! Zeker in combinatie met baby, het is toch erg eigenlijk! Maar goed, neemt niet weg dat dit een super schattig kaartje is voor jongens en meisjes, leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat heb je geweldig gedaan Miranda als gastdesigner, ik vind je kaartje superlief geworden. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!