vrijdag 9 november 2012

You are a Star

Naar aanleiding van de giftcards die ik eerder maakte, kreeg ik een opdracht voor het maken van een creatie waar geld in verwerkt kan worden. Voor een jongen, dus wel een beetje stoer natuurlijk. Daarvoor gebruik ik maar al te graag het papier van Authentique!

Het is een bedankje voor de jonge DJ op een feestje, vandaar de tekst 'thanks'. En ja, als DJ ben je natuurlijk ook wel een beetje de ster van de avond. Op de jarige na natuurlijk. ;-) Dus alle sterren kwamen goed van pas: zowel in het papier, als in de tekst en de grotere sterren. De zwarte letters heb ik gemaakt met de Dymo Lettertang, vervolgens heb ik alle letters los van elkaar geknipt.


Aan de binnenkant komt het papier en het sterren-thema terug. Het vierkantje is een insteekvakje, waar via de rechterkant een geldbriefje geschoven kan worden. Veel leuker dan los geld in een 'gewoon' kaartje, toch?!
Gebruikte materialen:
- Papier: Authentique (Genuine)
- Sterren: My Favorite Things
- Stempel: Eline Pellinkhof
- Dymo lettertang
- Naaimachine

13 opmerkingen:

  1. Je hebt er een mooi werkje van gemaakt, erg leuk
    thema, prachtige gedaan.

    Fijne vrijdag,
    grtjss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat superleuk gedaan Miranda. Daar zal de DJ zeker weten blij mee zijn. Toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zit dat kaartje weer knap in elkaar !! Lekker stoer papier en alles mooi verwerkt tot een prachtig geheel, inclusief insteekvakje voor geld (of cadeaubon)! Ik hou ook ontzettend van die kleurencombinatie ! Veel liefs, Connie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk cadeautje zo zeg. Het papier is lekker stoer. Staat echt super bij elkaar. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ken dit papier. Het is zo gaaf! Stoere creatie, helemaal leuk!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie stoere kaart is het geworden.
    groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeker heel leuk zo!
    Sterren doen het sowieso altijd goed, vind ik (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk!
    Je maakt sowieso leuke creaties... Ik ben volger geworden!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf zeg! Mooi afgewerkt en prachtige composite!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart! Mooi die sterren en inderdaad heeft de kaart een beetje stoere uitstraling.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En het mooiste is...hij is voor mij :-)
    Thanx nicht!
    x Tanja.

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!