dinsdag 13 november 2012

Nieuwe spullen

Ik heb vandaag een heeeeeeeeerlijke shopsessie gehad in Leiden. Nu ga ik jullie echt niet vervelen met al mijn gekochte aankopen, maar de volgende twee dingen wil ik wel even met jullie delen.
 
Allereerst: wie fan is van de vilten alfabet letters, moet als de wiedeweerga naar de Zeeman. Vandaag zag ik bij toeval dat er een nieuwe collectie kleuren is in deze reuze leuke en handige plakletters. En tjsa, waarom kiezen als een zakje met letters maar 1,29 euro kost?! Meenemen die hap!
 

En het volgende shirt kon ik echt niet laten hangen. ;-)

 
Dit was 'm weer! Toedels!

8 opmerkingen:

  1. Wow wat een leuk t-shirt. Heel erg origineel. De plakletters zijn ook goed om te weten. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooh heerlijk shoppen, bedankt voor tip van de letters. Zien er super uit..................wil ze ook HEBBEN!! gaaf dat shirt!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha dit vind ik dus heel grappig, ik was vanavond nog een ander kaartje aan het maken die ik morgenavond plaats en raadt eens wat ik gebruikt heb, juist de vilten lettertjes van de Zeeman maar dan al 7 jaar geleden gekocht, nog overgehouden uit mijn scrapboekperiode. Ze blijven fantastisch. Grappig dit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En dan vergeet ik nog helemaal te zeggen dat het t-shirt helemaal top is, moeten we eigenlijk allemaal aanschaffen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat shirt is geniaal! Hadden ze hem ook in mijn maat ;-)

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gaaf he! Meestal liggen de shirtjes er van maat XS t/m XL, dus ik weet niet welke je nodig hebt? ;-)

      Verwijderen
  6. Wat een stoer shirt! Een must-have voor ons allemaal hihi :). Ook van Zeeman?? En die lettertjes heb ik ook inderdaad. Alleen ik heb alleen de zwarte gezien. Misschien nog maar eens langs gaan als de vrachtwagen weer geweest is!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het shirt komt bij de Lady Sting vandaan. Ik zou zeker even kijken na een nieuwe lading, de kleurtjes zijn echt leuk!

      Verwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!