vrijdag 23 november 2012

BoBunny's Xmas (3) - December

Een welkom aan Marit, mijn nieuwste volger!

Tegelijkertijd met de bestelling van het papier van BoBunny, kocht ik die-namics en stempels van My Favorite Things. Je kunt met de stempels een heel leuk kalendertje maken en met de die-namic mooie kleine cijfertjes. Tijd om die ook eens in te gaan wijden.


Het werd uiteraard weer een kerstkaartje. Ik vind papier met een hout-patroon erg gaaf. Naast bruin hout, zit er in het papierpakket van BoBunny ook een mooi vel met wit hout. Die heb ik als achtergrond voor deze kaart gebruikt.


Ik hou van vlaggetjes, niet alleen voor verjaardagskaarten. ;-) Hier heb ik ze versiert met kleine witte lettertjes: XMAS. De stempel bevat allerlei vakjes en de dagen van de week. De bovenste balk is leeg, daar kan je zelf de gewenste maand in stempelen.

 
De sneeuwvlokken maakte ik van vilt. Uitsnijden met de Cuttlebug was helaas niet zo een succes door het fijne patroon van de sneeuwvlok en het vrij dikke vilt, dus die moest ik heel voorzichtig bijknippen. Hier en daar wat stempels (Eline) en de kerstdagen heb ik met de die-namic uitgesneden en op een klein rondje geplakt.

En toen was de kerstinspiratie even op. Van het weekend laat ik twee mannen kaarten zien met het mooie papier van Authentique (Genuine en Original).

Deze kaart doet mee aan challenge #38 van De Creatieve Zebra.

 Gebruikte materialen:
- Papier: BoBunny (Powder Mountain)
- Kalender: My Favorite Things (Journal It Calendar Basics Stamp)
- Cijfers: My Favorite Things (Accent It Calendar Components Die-namic)
- Poststempel / rendieren: Eline Pellinkhof (X-mas Mail)
- Sneeuwvlokken: Marianne Design
- Witte letters: Nellie Snellen (clippunch alphabet)
- Touw: Boekenvoordeel
- Vilt

7 opmerkingen:

  1. prachtige kaart
    leuk dat je meedoet bij DCZ

    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw kaartjes en creaties blijven in het oog springen !! Ik vind alles wat je maakt echt super : kleuren, design, gebruikt papier, accenten, enz... Kortom...alles past altijd perfect bij elkaar ! Ook dit kerstkaartje is terug een toppertje !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje, en leuk met dat vilt erbij !

    Fijn en gezellig weekend, Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig kerstkaartje Miranda!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Miranda,
    Ook het kerstkaartje zonder afbeelding ziet er weer super uit. Leuk dat kalendertje op je kaartje.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gedaan Miranda, ziet er weer super uit. Gefeliciteerd met je blog van de week zijn bij de Creatieve Zebra, helemaal super voor je.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zat weer door je blogs te scrollen en zag deze kaart voorbij komen, wat is deze leuk zeg! Mooi papier, hou van die kleuren. Degene die dit kerstkaartje krijgt mag heel blij zijn! :)

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!