dinsdag 27 november 2012

Gefeliciteerd

De vakjeskaart waarvan ik eerder een mannenkaart maakte, vond ik zo leuk om te maken! Dus wat doe je dan? Juist, gewoon nog een variant maken. Wel een andere natuurlijk, het moet wel leuk blijven. Vandaag een vakjeskaart met beige en licht groene tinten. Hier en daar wat fladderende vlinders om de boel op te fleuren. En twee touwtjes (die aan de binnenkant van de kaart samen komen in een strikje) met bloemenkralen er aan. De bloemetjes kunnen schuiven over het touwtje, dat vind ik wel een geinig detail.
 

En ehh... morgen stiekem NOG een vakjeskaart. Heel anders weer (op de vakjes na).
Ik moest en zou er nog eentje met roze vakjes maken...

Gebruikte materialen:
- Papier: My Mind's Eye (Lost & Found, Blush)
- Bloemenkralen: Xenos
- Touw: Marianne Design
- Vlinderrand: Boekenvoordeel
- Vlinderstempels: stempelset Eline's Huis

11 opmerkingen:

  1. Hallo Miranda,

    Ik vind deze ook weer super mooi.
    Wat leuk zo met die roosjes en dat vlinder randje ziet er heel lief uit.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart zo met de vlinders.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart en jij komt ook steeds
    met die leuke ideeën, mooi hoor !

    Fijne dinsdag, grtjss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk!! Mooi van kleur ook met die zachte tintjes, en dat touwtje met de schuivende roosjes, heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blijft leuk met vakjes te werken. Leuk detail die bloemen en dat strikje. groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Top! Prachtige kaartjes heb je weer gemaakt!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend kaartje is het weer geworden Miranda, ziet er weer helemaal super uit, ben benieuwd naar je roze variant.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk die vakjeskaarten en je kunt er alle kanten mee op! Die ga ik onthouden :)

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!