zaterdag 3 november 2012

Bambi

Op mijn werk heb ik een hele drukke periode achter de rug, dus ik heb nu weer wat tijd en energie over. En met een vakantie van drie weken in het vooruitzicht (nog maar een weekje werken!), begint het overal te kriebelen. Afgelopen dagen heb ik dus een beetje zitten sleutelen aan de lay-out van mijn blog, heuze lintjes op de achtergrond nu! Er moeten nog wat kleine aanpassingen worden gedaan (zoals de plaatjes links in de balk), maar dat komt nog wel. De belangrijkste veranderingen heb ik al aangepast. Ik ben er helemaal blij mee, wat vinden jullie er van?

Ik heb ook eindelijk de tijd gehad om de kaartjes die ik afgelopen week heb gemaakt de fotograferen en tussen alle bezigheden door ook even op mijn blog te zetten. Een hele poos terug kocht ik al een houten Bambi hertje. Een enig, lief hertje waar een Disney-fan (tot welke leeftijd kan je daar openlijk voor uitkomen?!) natuurlijk meteen van in het bezit wil zijn. Hij lag heel netjes in een laatje te wachten voor het juiste kaartje. Toen ik vorig weekend een heuze hertjes-pons zag liggen bij de Xenos, wist ik dat ook het houten hertje snel gebruikt zou worden! En ja... waar kunnen de Bambi's beter voor gebruikt worden dan voor een geboortekaart. Samen met het papier van MME, een stempel van Eline, wat zelfgeknipte vlaggetjes, parels en wat letterstickers is dit het resultaat:



Gebruikte materialen:
- Papier: My Mind's Eye (Lost and Found, Blush)
- Tekststempel: stempelset Eline Pellinkhof
- Houten Bambi: De Kunsterij (Noordwijk)
- Kleine Bambi's: pons Xenos
- Roze letters: Nellie Snellen clippunch alphabet
- Parels: Action




16 opmerkingen:

  1. Wooow, wat een prachtig baby-kaartje is dit geworden Miranda !! Knap werk !! En ook de veranderingen aan je blog vind ik prima hoor !! Al vond ik het voordien ook al super ;-)
    Groetjes en liefs, Connie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een leuk kaartje geworden. Heel erg leuk met Bambi. Het stansje past er prima bij. Je blog is heel leuk geworden, vind het wel een beetje moeilijk lezen, maar wie weet went het nog. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi miranda,

    wat een schattig kaartje heb je gemaakt.


    fijn weekend!!!

    groetjes nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is je layout inderdaad mooi geworden Miranda, en je kaartje is helemaal super, wat een schattig hout hertje is dat. Oh wat heerlijk nog een weekje werken en dan 3 weken vrij hebben, wat een fijn vooruitzicht. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje! Je blog ziet er leuk uit, lekker fris, maar ik vind het lettertype erg klein. Heb je dat bewust gedaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje. Erg mooi de grote bambi en de bijpassende kleine bambies. Je bloglayuot ziet er mooi uit, alleen de tekst is moeilijk te lezen. Lekker ook dat je bijna vakantie hebt, heerlijk!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bambi kaartje is helemaal geweldig geworden,
    wat leuk zo dat papier maar ook met die hertjes pons.

    Je blog ziet er gezellig uit zo hoor, leuk gedaan.
    Die witte letters zijn nu alleen heel moeilijk te lezen
    op die doorzichtige achtergrond (vind ik), dus ik maak
    nu eerst de tekst blauw.

    Een hele fijne zondag nog !
    Lieve grtjsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Miranda,
    Je Bambi kaartje ziet er weer zo leuk uit. Je blog trouwens ook, al is het wel moeilijk om die kleine witte lettertjes goed te lezen, wie weet een wat duidelijker lettertype in een ander kleurtje misschien. Ik zie dat ik gelukkig niet de enige ben die het niet goed kan lezen anders was ik even langs de opticien gegaan hahaha.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het lettertype was inderdaad niet heel goed leesbaar. Hij kwam bij mij op de laptop ook anders uit dan op de pc, heel vaag. Als het goed is, is het lettertype nu weer goed en beter leesbaar: groter en in de kleur wit ipv lichtgrijs zodat het beter opvalt tegen te transparante zwarte achtergrond. Ik hoop dat het zo beter is, zo niet: geef maar weer een gil hoor. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat jullie mijn blogberichten zonder extra truckjes goed kunnen lezen! Fijn dat jullie dit aan hebben gegeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk je blog! Goed leesbaar nu hoor! O, en ik beken, ik ben 42 en echt wel een disney fan!!
    Je kaartje is een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Miranda,
    Wat een prachtige kaart! Mooie bambi!
    Leuk idee zo met die pons....
    En je blog ziet er ook erg professioneel uit zo!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hier ook een Disney fan (kleine 40+, hihi)! The Aristocats is mijn favoriete film! Bambi is ontzettend mooi getekend en de beestjes zijn schattig. Ze maakten vroeger toch fantastische tekeningen!
    Je kaart is ook fantastisch!

    Je bloglayout is leuk. Ik moet wel even wennen aan de transparante achtergrond, komt op mij wat onrustig over. De witte letters vind ik juist wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superkaartje, erg leuk is de bambi en het randje met hertjes staat er lief bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow! Wat een schat! Super lief dat hertje <3. Ach en voor Disney-fan kun je heel lang openlijk uitkomen hoor :) genoeg liefhebbers! :D

    Liefs,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!