woensdag 28 november 2012

Roze Strik

Vandaag mijn laatste vakjeskaart, ik wilde er nog eentje maken met de mooie roze dessinvellen van 'Blush' (MME). De vakjes waren zo gelegd, over de aankleding ervan was ik even aan het tobben. Toen vond ik tussen de voorraad linten een heel toepasselijke kleur, een breed lint in oud roze. Dit is ook het lint dat mijn moeder gebruikte voor haar zelfgemaakte communiejurk voor mini Miranda. Wie wat bewaart... Ik strikte hem om de kaart, en toen was 'ie opeens af. Voila!


Gebruikte materialen:
- Papier: My Mind's Eye (Lost & Found, Blush)
- Lint

5 opmerkingen:

  1. Heel erg gaaf zo met dat lint zeg. Hij past er echt super bij.Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart en de srik is schitterend en kleurt er helemaal bij.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je vakjes een beetje nonchalant over elkaar liggen! En die strik, ik ben er jaloers op: heel mooi gestrikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw deze vind ik ook weer helemaal prachtig Miranda, schitterend met die strik, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!