woensdag 14 november 2012

Je bent jarig!

Ik wilde met de opzet die ik eerder deze week gebruikte voor deze babykaarten, ook proberen nog wat verjaardagskaarten te maken. Weer twee dezelfde kaarten, met papier uit dezelfde serie. Maar door de verschillende kleuren toch ook weer een heel andere sfeer. Toch geinig om te zien wat een leuk resultaat een paar vierkantjes kunnen geven. :)



Deze en een aantal eerdere kaartjes komen in de Creatiewinkel.

Gebruikte materialen:
- Papier: Eline Pellinkhof
- Tekststempel: onbekend
- Lijntjes stempel: Boekenvoordeel


2 opmerkingen:

  1. Erg leuk gedaan, en dat terwijl ik helemaal niet van scheef houd. Kaarten maken kan soms zoooo simpel zijn! Mooie papiertjes zeg! Het lijkt alsof je de challenge van Cornelie en mij via Skype ergens hebt opgevangen ;) je ziet morgen wel waarover ik het heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je toch lekker bezig Miranda, wat een schitterende kaartjes heb je weer gemaakt, super. En wat heb je trouwens heerlijk weer met je vakantie, dat is toch ook helemaal genieten in deze tijd van het jaar.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!