maandag 26 november 2012

A Boy

De kerstkaarten willen even niet, dus vandaag en de komende twee dagen moet je voor kerstinspiratie niet op mijn blog zijn. Wat ik vandaag wel in de aanbieding heb, is een babykaart. Ik was van plan een clean and simple stempelkaart te maken... maar dat is niet helemaal gelukt. ;-) Dit is het resultaat:


Deze kaart doet mee aan de challenge van Een Hoop Inspiratie (sketch).
Gebruikte materialen:
- Papier: Authentique (Genuine)
- Letters: stempelvel Eline Pellinkhof
- Embossinginkt, embossingpoeder, heattool
- Silhouette: stempelvel Eline Pellinkhof
- Zigzag randje: My Favorite Things
- Touw: Marianne Design

- Vlaggetjes: zelf geknipt
- Sterren: Xenos


8 opmerkingen:

  1. Zo houd je het wel lekker afwisselend. Het stempeltje van Eline blijft leuk, he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg gaaf! Mooi geworden! Mijn kerstkaartinspiratie is ook een beetje verdwenen. Hopelijk komt het nog even terug voordat ze op de post moeten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, lief babykaartje en ook een beetje stoer door het papier.
    groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart en de inspiratie komt wel weer.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig stoer babykaartje voor een jongen heb je gemaakt Miranda, ik vind hem super geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Miranda,
    Leuk zeg!! Dat slingertje is super!
    En de kleuren natuurlijk. Ook vind ik je uitwerking van de sketch heel erg mooi!
    Gezellig da je meedoet met onze challenge bij EHI!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Miranda

    wat een leuke babykaart heb je met de sketch gemaakt .
    gezellig dat je meedoet met challenge van EHI
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!