zondag 11 november 2012

Celebrate

Ik heb sinds afgelopen vrijdag drie weken vakantie (jeej!), dus de komende weken zullen er iets vaker kaartjes op mijn blog verschijnen vermoed ik zo. De komende dagen eerst nog wat kaartjes die ik eerder niet kon laten zien doordat het al donker was 's avonds, waardoor ik geen goede foto's kon nemen. Vandaag is een verjaardagskaartje aan de beurt:




Morgen laat ik een geboortekaartje zien, dit keer weer eens een jongens variant!

Gebruikte materialen:
- Papier: Authentique (Uncommon)
- Stempels: Marianne Design
- Dymo lettertang
- Rozenrand: Action


8 opmerkingen:

  1. Mooi zeg! Leuke combinatie van papier en details! Alles past perfect bij elkaar!
    Lekker hoor 3 weken vakantie...geniet ervan en ik zie uit naar je creaties!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi gedaan Miranda !! En wat een leuk design papier heb je alweer gebruikt !! Alle kleuren en vormen sluiten naadloos op elkaar aan, gewoonweg prachtig !! Geniet van je 3 weken vakantie en ik kijk net als Jacomijn nu al uit naar de komende creaties die je zal posten !! Groetjes, Connie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Meid dat heb je echt weer leuk gedaan, mooie kleuren,
    prachtig hoor, leuke details te zien ook op je kaart !

    Fijne avond nog,
    lieve groetjes van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En ik vond dat je de afgelopen tijd al zo lekker op dreef was ;) maar het verveelt niet hoor, dus kom maar op met die creaties. Deze kaart is schitterend! Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf kaartje! Dat papier heb ik op de KreaDoe gekocht! Kan niet wachten er iets mee te maken binnenkort! Fijne vakantie :) ik kijk uit naar je creaties

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat heerlijk maar liefst 3 weken vrij, poehee dat zou ik ook wel willen maar helaas pindakaas dat gaat helaas niet. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Miranda, ik vind hem prachtig. Ik ben benieuwd naar je babykaartje. Geniet maar van je vrije weken, heerlijk alles mag niets moet .... super meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje! Ik wens je een hele fijne vakantie! Denk af en toe aan mij als ik hard aan het werk ben. Veel knutselplezier!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!