zaterdag 24 november 2012

Mannenkaart (1)

Wat ik gisteren nou weer voor leuks zag: ik sta in het zonnetje!
Deze week is mijn blog door De Creatieve Zebra uitgeroepen tot 'Blog van de Week'.
En niet alleen mijn creaties, maar zelfs de lay-out van mijn blog krijgt een compliment, gaaf toch?! Ik mag ook Joke verwelkomen als nieuwe volger. 

Zoals ik in mijn vorige blogbericht al meldde: de kerstinspiratie was even op. Dus ik ging aan de slag met een mannenkaart. Die heb ik veel te weinig op voorraad, dus daar moest verandering in komen. Nu blijven mannenkaarten toch een dingetje, dus ik ging op Pinterest op zoek naar inspiratie. Ik heb inmiddels een aardige collectie verzameld met mooie plaatjes, ik vond mijn inspiratie voor de kaart van vandaag in deze pin. Het origineel staat op de pagina van Scraptherapie.

Ik knutsel samen met mijn moeder op de knutselkamer bij haar thuis (mijn oude slaapkamer :) ) en het grote voordeel van samen knutselen: materiaal uitwisselen! Voor deze mannenkaart mocht ik haar nieuwste paperblock inwijden van Authentique. Oh my, wat een prachtige nieuwe serie is Original. Ik heb Genuine al en daarop is Original een mooie aansluiting. Het heeft heel veel prachtige velletjes met denim-structuur. Blauw-wit-bruin... super mooi! (Ja, ik heb een zwak voor die kleuren!) Ondanks dat we kunnen delen, staat deze paperblock uiteraard ook op mijn eigen wishlist. Genoeg geklets, nu het kaartje:





Geniet van jullie weekend, ik heb na dit weekend nog heerlijk een hele week vakantie!
Morgen ben ik er weer met een ander mannenkaartje.

Gebruikte materialen:
- Papier: Authentique (Original)
- Knoopjes: eigen voorraad
- Dymo lettertang


7 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje zeg. Het papier is inderdaad erg mooi. Geniet nog even van je week vrij en ben benieuwd naar dat andere kaartje Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een schitterende mannenkaart en ben benieuwd hoe de andere kaart er uit ziet.Fijne vakantie met veel freubel plezier.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je weer een gave mannenkaart gemaakt Miranda, ziet er weer super uit. Heerlijk hé nog een weekje vrij, geniet er maar van.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart en tag, en wat leuk dat je met je
    moeder samen kan knutselen.

    Een fijn en gezellig weekend, Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart. En terecht dat je blog in het zonnetje gezet wordt. Hij is ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tijdje niet bij je "op bezoek" geweest .... druk,druk. Een terechte vermelding vind ik bij "Blog van de week". En je maakt ook heel leuke kaarten. En dan mag je best wel eens in het zonnetje gezet worden. Groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Miranda,
    Wat een superleuke en mooie mannenkaart. Ik heb net een tegoedbon van Hobbyvision in mijn schoen gekregen van de Sint, ik weet nu wat ik er voor ga kopen hoor, dit papierblokje. Zo leuk in mijn favoriete kleurtjes.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!