donderdag 22 november 2012

BoBunny's Xmas (2) - Snow

Vandaag weer eens een iets uitgebreider kaartje. Er zitten zoveel mooie vellen papier in de serie van BoBunny, dus ik wilde er een aantal samen combineren op een kerstkaart. Het gaat al redelijk goed met de voorraad, ik heb nu ongeveer 35 kerstkaarten. Ik ga gewoon door totdat ik het zat ben en dan zie ik wel hoeveel ik er uiteindelijk kan versturen. Met allerlei mooi papier is het zeker geen straf om voor de kerst kaarten te maken! :-)


Gebruikte materialen:
- Papier: BoBunny (Powder Mountain)
- Bolletjes lint: Marianne Design
- IJzeren plaatje: metaalfolie in mal van Marianne Design
- Sneeuwvlokken: pons
- Witte letters: Zeeman
- Touw: Hema


7 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan, vind vooral die tag met let it snow heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf kaartje! Mooi gemaakt! En je hebt mij ook verliefd laten worden op dat papier! Echt supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk gedaan inderdaad, mooie verdeling van de witte sterren!
    Je CAS kaart hieronder vind ik echt super!
    Sorry, druk weekje, doe het even zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is heel leuk met die lichte kleurtjes,
    35 vind ik echt een hele hoop zeg !

    Lieve grtjsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wauw ik vind hem prachtig geworden Miranda, heerlijk deze kleurtjes en echt een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind dit een heel leuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaartjes Maak je en gefeliciteerd met blog van de week bij de creatieve zebra.Via hun ben ik op je blog gekomen en ben gelijk volger bij je geworden.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!