vrijdag 8 maart 2013

Uitslag bedel give-away!

Weten jullie het nog, dat jullie konden meedingen naar een setje bedels?!
Vandaag is het tijd voor de uitslag!

Ik ben heel slecht in kiezen, dus ik heb gewoon van alle geïnteresseerden de naam op een blaadje geschreven. Alle blaadjes in een bakje en... DRIE maal grabbelen maar.

Ben jij ook zo benieuwd of je een van de winnaressen bent?

Komt 'ie dan:

- Margot
- Joke
- Gerdine

Gefeliciteerd dames! Jullie kunnen net als ik jullie kaarten gaan opvrolijken met bedels.
Stuur mij even een mailtje met jullie adres (zie contact-pagina), dan vallen ze binnenkort bij jullie op de deurmat. Heb wel even geduld, ik ben dit weekend mijn 8-jarige jubileum met vriendjelief aan het vieren. ;-)

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames! Ben benieuwd naar jullie creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk! dit is al mijn tweede give-away die ik win dit jaar, gaat lekker :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Margot, Joke en Gerdine!

    En jij ook gefeliciteerd, Miranda met jullie 8 jarig jublieum! Geniet van elkaar en koester elk moment.
    Groetjes en een gezellig weekend samen!

    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Miranda
    Gefeliciteerd met jullie 8 jaar samen en een heel gezellig weekend.Leuk dat ik in de prijzen ben gevallen stuur je mail voor adres en heel erg bedankt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Ik ga je zo mailen! Bedankt!
    Enne, gefeliciteerd met jullie jubileum. Dat er nog maar heel veel jaren bij mogen komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd dames, helemaal super voor jullie.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!