maandag 11 maart 2013

Eline's Sweet Baby (4)

Mijn vader kwam spontaan met een leuk idee, toen hij de vorige kaarten uit deze serie zag: het baby'tje in een bed! Ik was daar zelf nog niet op gekomen, maar met deze stempels is het natuurlijk super grappig om de lijfjes boven een dekentje uit te laten piepen. Dus, daar ging ik meteen mee aan de slag.


Ik heb gewoon het leuke gebloemde velletje papier gebruikt als 'dekbed'. Een beetje in een golf beweging afgeknipt en vervolgens een lintje over het randje. En zien jullie het hoofdeind van het bed? Herkennen jullie hem? Het is de collectable van het babywiegje... op z'n kop! Ik vond het wel humor, tegenwoordig zie je toch veel van die mooie ijzeren bedden met een sierlijk hoofdeind? Dit baby'tje is in rap tempo groot geworden en mag van mij nu ook al in zo een volwassen bed slapen! Hihi!


De stempels heb ik ingekleurd met Distress Markers. Het is nog flink oefenen, maar ik word er al wat handiger in. Ik vind het heerlijk om te kleuren! Ik heb de 'slaapkamer' van de baby ook nog even versierd met een mooi schilderijtje aan de muur. Verder alleen nog een rand om het geheel, opgeleukt met stempels en tabjes... en ik vond hem af! :)

Morgen weer een jongens-variant in deze serie!

Gebruikte materialen:
- Papier: Eline Hallo Sweet Baby
- Tabjes: collectable Tab with tekst UKK (Col1315)
- Baby/konijn/bed: collectable Eline's Baby (Col1313)
- Stempelteksten/ fotolijst: Eline's Baby teksten
- Lint: Kruidvat
- Distress Markers


17 opmerkingen:

  1. hahahaha, leuk dat je vader meedenkt, geweldig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee! En leuk dat je vader dat bedacht heeft hihi :) lief! Mooi resultaaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een snoepie, leuk idee het babietje in bed. Leuk dat je vader met je meedenk:)

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik herkende meteen de kinderwagen en ik vindt het idee heel leuk bedacht. Super weer!!!
    Heel veel inspiratie voor mensen die juist deze stans hebben.
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super idee van je vader. Je hebt van dat idee een prachtige uitvoering gemaaakt. Groetjes mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super idee heeft je vader zelf. Hij is erg leuk geworden. Heel mooi. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!
    Oh oh, je gaat lekker zeg!
    Hier inmiddels ook wat gecreeerd :)
    Ik heb ook dat poppetje en die knuffel naast elkaar, maar dan net weer even anders. Als het lukt laat ik morgen wat zien!
    Goed idee van je pa zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk! Grappig bedacht en mooi uitgevoerd!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Miranda,
    Wat is dit kaartje LEUK! Super hoor en wat leuk dat je de stans op deze manier hebt gebruikt zo heb je er dubbel plezier van. Zo zie je maar weer dat ook vaders je kunnen inspireren tot het maken van hele mooie kaarten.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie meisjeskaart Miranda,mooi papier heb je voor deze kaart gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahaha je vader heeft er kijk op want het resultaat is helemaal fantastisch, ik vind deze ook weer zo leuk, echt een toppertje weer Miranda.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed idee van je vader en leuk resultaat! Weer een schattig kaartje voor je serie!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg goed bedacht van je vader en ook van jou!! wat een lief kaartje zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig dat je vader zich ook al 'bemoeit' met je kaartenproductie. Maar zonder grappen, hij heeft er verstand van, leuk idee! Mooie uitwerking weer Miranda.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha, ik zie mijn vader zoiets nog niet bedenken ;) erg leuk! Dekbedje met kantje ziet er ook leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!