maandag 4 maart 2013

Tape-boy

Die tape-jes... ze blijven me bezig houden. Op een positieve manier dan hé, geen kans dat ik ga klagen over de handige, vrolijke plakrolletjes. En die babytjes... die laten me ook nog maar niet los. Dus, dames en heren, ik presenteer u weer... een geboortekaart met tape!



 Het formaat van de tags heb ik van een prijskaartje aan een schoenendoos. Het karton zelf komt van de binnenrol van een pak inpakpapier. Ja, wie wat bewaard... 

Gebruikte materialen:
- Touw: Marianne Design
- Letters: Zeeman
- Tape: Hema

Challenge:
Dutch Card Lovers: gebruik een tag

PS. Mocht je interesse hebben in een van mijn kaarten, kijk eens onder het tabblad 'Creatiewinkel'. Daar staat mijn huidige aanbod van kaarten voor de verkoop, met een hele bups nieuwe kaarten!

22 opmerkingen:

  1. Superleuk en niet alleen voor babytjes, maar ook voor een jarige kleine boy, toch?! De binnenrollen van pakpapier verdwijnen hier in de gerbil-bak. Die beesten hebben mega-knaagbehoefte en die lossen we niet alleen op met lege wc-rollen :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat maak je toch leuke kaarten met de tape! Dit is ook weer een schitterende kaart en leuk de kleine labels.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk kaartje!!! Ben ook gek van al dat tape, maar gebruik het (*schaam*) véél te weinig! Komt na deze inspiratie vast wel goed!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een leuke kaart zeg, en zo zie je maar we kunnen alles gebruiken. Zo schijnt er ook nieuwe tape bij de action te zijn. Helaas bij mij niet, maar tis maar een tip.Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd! Lekker vrolijk met dat tape en leuk idee met die tags!
    En klopt inderdaad, zoals Sabine zegt, er is tape te koop bij Action. Best leuke!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart met het tape.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig leuk kaartje Miranada!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aan je kaartje is gelukkig niks recht....tape niet, randjes met de pen niet.....en het ziet er super uit.
    Leuk met de kleine puntjes die je hebt gezet. Voegt wat leuks toe aan de strepen.
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem weer prachtig Miranda, zo lief deze kleuren, het is weer een toppertje en inderdaad wie wat bewaart heeft wat.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou erg leuk hoor, je mag op deze manier wel doorgaan,
    erg leuke kaartjes maak je.
    En ja, ik geloof dat we allemaal wel wat bewaren...

    Fijne nieuwe (knutsel) week,
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij bent dus een echte tape-kunstenaar.....ik vind het GEWELDIG !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed bezig met de tapejes! Moet ik toch ook weer eens doen, zeg! Kei leuk resultaat! Heb jij de nieuwe spulletjes van Eline al gezien? Ook leuk voor babykaarten. Kun je nog even doorgaan ;-)

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel gaaf kaartje! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk toch, die tapejes? Je kaartje met de tagjes aan het lijntje vind ik super. Fijn dat je meedoet met DCL, Miranda.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk zeg, die tapetjes met de labels!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk, vrolijk kaartje. Vaak heb je niet eens zoveel nodig om een leuke kaart te maken.
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Erg leuk en heerlijk vrolijk kaartje! Dank je wel voor het meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een super vrolijke kaart, wordt er blij van, bedankt voor je bijdrage bij DCL.

    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaart! Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Echt een heel erg leuk en vrolijk kaartje heb je gemaakt en bedankt voor je deelname aan dCL.

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!