dinsdag 26 maart 2013

Tag-serie: CAS

Mirjam, welkom als volger op mijn blog!

Zoals ik in mijn vorige bericht al zei, heb ik afgelopen weekend flink wat tag-jes gemaakt. Ik ben er opeens helemaal fan van! Het is leuk om te maken en de volgende CAS-varianten waren ook zo klaar, dus dan maak je er gewoon weer drie van elk! Ik maakte drie kleine series van drie tagjes. Leuk voor aan of bij een cadeautje of tussen een bosje bloemen!


Ik begon met een serie vlinder-tagjes, met elk een andere kleur en tekst:


Toen kwam ik langs de baby-stempels...


... en vooruit, nog een serie met tapjes!


Ja, ik heb weer een nieuwe verslaving!

Gebruikte materialen:
- Kraftpapier: Boekenvoordeel
- Tekststempels: stempelset Eline Pellinkhof
- Plaatjes vlinder/baby: stempelset Eline Pellinkhof
- Embossingpoeder: Ranger Distress embossingink
- Gekleurde embossingpoeder: Boekenvoordeel
- Tape: Hema/Action
- Touw


10 opmerkingen:

  1. Wat ben je creatief geweest van het weekend en ik vind de tags prachtig,stuk voor stuk.groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg, altijd goed om op voorraad te hebben!
    Mooie series!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er leuk uit, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk!!

    Vooral die onderste serie valt zeer in de smaak bij mij :)

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn allemaal weer helemaal supergeslaagd Miranda, top gedaan weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, leuke verslaving! Ga zo door, dan kunnen wij ervan meegenieten :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zeer geslaagde nieuwe verslaving hahaha.....moet je wel veel kadootjes en bosjes bloemen gaan geven hoor, of heel veel tags gaan verkopen natuurlijk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk!! Ga ermee door. Ze zijn super je tags, vooral de onderste vind ik erg mooi.
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. In een woord....GEWELDIG!!! Ze zien er allemaal super uit.
    gr Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!