zaterdag 23 maart 2013

Hoera, een jongen

Ik weet niet wanneer jullie creatieve ideeën naar boven komen, maar het idee van de volgende kaart kwam spontaan in me op toen ik... in bed lag! Ik had in de avond nog zitten bloggen en op Pinterest gesnuffeld, dus blijkbaar waren mijn hersenen nog niet helemaal klaar met de kaarten. Ik zag het helemaal voor me: witte basiskaart, kraftpapier, blauwe kleuren, een touwtje en sterren. Dus ja, daar moest ik vandaag natuurlijk meteen mee aan de slag. Iets anders dan ik in gedachten had - op de knutseltafel belandde er nog een aantal accessoires op de kaart - maar ik ben er niet minder tevreden om. :-)



Gebruikte materialen:
- Papier: Authentique (Genuine)
- Kraftpapier: Boekenvoordeel
- Grote sterren: My Favorite Things
- Embossingmal sterren: Craft Concepts
- Kleine sterren: Xenos
- Vilten letters: Zeeman
- Dymo Lettertang
- Bedel: Keli Hobby
- Touw

14 opmerkingen:

  1. Hij is leuk geworden!
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kaart os erg mooi geworden.Mooie details heb je in de kaart verwerkt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaart super, de kleine sterretjes linksboven en rechtsonder: erg leuk gedaan! Tja, zo vlak voor het slapen gaan, of bij het opvouwen van de was, op de fiets...dat zijn zo van die momenten dat ik ineens een idee krijg. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha Miranda heel herkenbaar hoor want in de nacht worden de meest gave ideetjes geboren, eigenlijk zou je een schriftje naast je bed moeten liggen want oh jeetje het ideetje zal die ochtend toch maar verdwenen zijn. Ik vind je kaart weer super geworden, prachtig is die.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ook altijd de leukste ideeen vlak voordat ik in slaap val. Je kaartje is heel erg leuk geworden zeg. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal TOP !!! a star is born...jij dus !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Te gekke kaart! Ik krijg de leukste ideeën ook in bed en sta dan op om het op te schrijven. Leuk dat je je eigen stijl aan het ontwikkelen bent. En weet je wat ik het leukste vind aan deze kaart? Die zigzagjes, te gek!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O, bij mij gaat dat zo vaak zo. In bed bedenk ik van alles en kan ik dus vaak niet slapen, haha!
    Leuk en lekker stoer kaartje is dit geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje geworden, Miranda. De sterren zijn super ;-))! Ook het papier is erg mooi, en wat hierboven de meeste al zeggen ideetjes worden vaak geboren, tijdens ontspannings momenten, op de fiets, tijdens het wandelen, ha ha, maakt niet uit wanneer als het maar komt, die ideetjes. Fijn weekend groetjes ingrid
    http://ingreymo.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gaaf stoer kaartje Miranda!!
    Haha bij mij komen de ideen ook meestal als ik in bed lig:))

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Miranda,
    Wat een ongelooflijk stoere jongenkaart heb je weer gemaakt. Superleuk!
    Groetjes mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goede ideeën krijg ik meestal ook als ik net in bed lig, dan sta ik even op en maak er een schets van of een aantekening. Anders zou het zo maar kunnen dat ik de dag erna niet meer weet wat ik nu wilde.
    Je kaart is weer super geworden. Leuk met de kleine charm en je fake stiksel maakt het helemaal af
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!