zondag 24 maart 2013

Fotoboek Jonna

Het tweede fotoboek is ook af! Eerder maakte ik een boek voor een jongen, nu was de meisjes-variant aan de beurt. Hetzelfde boek, ander kleurtje en uiteraard... een iets andere opmaak. De sterren werden vervangen door hartjes en de papieren stroken werden lintjes. Toen was 'ie nog wat kaal, dus kwamen er wat knoopjes en bloemetjes aan te pas. En toen... vond ik hem af. (Nou ja, zo snel ging het ook weer niet!) Hij komt dinsdag jouw kant op Leanne! :-)




Gebruikte materialen:
- Chipboard letters: Kruidvat/Boekenvoordeel
- Hart: Marianne Design
- Bloemetjes: onbekend
- Knoopjes: Kruidvat
- Vilt: Kruidvat
- Lint: Xenos


9 opmerkingen:

  1. Ooooh wat is deze ook leuk geworden, Miranda, super!
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk geworden. En af en toe schuif je ook met weinig dingen heel wat heen en weer voordat het echt af is:-)
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook dit fotoalbum is prachtig en helemaal af.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ook deze variant is mooi geworden. maar is de basis een echt foto-album of een dik schrift ? het lijkt mij leuk om zoiets te maken als vakantie-dagboek. groeten Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb een foto-album gebruikt (Hema), maar je kunt natuurlijk op elke kaft die je leuk vindt plakken wat je wilt. :-) Groetjes!

      Verwijderen
  5. Ah en deze is al net zo leuk geworden Miranda, helemaal super gedaan, missie geslaagd zal ik zeggen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook dit is een prachtige omslag, Miranda! Mooi die strakke witte letters erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een paar dagen niet actief geblogd en direct mis ik een hoop leuke dingen hier. Wat een leuke boekjes voor de kinderen! Ik denk dat ik de blauwe variant leuker vind dan de rode (komt vast door de sterren, hihi?). En je leuke kaartjes, ach wat is het toch smullen om hier op blogvisite te komen!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!