woensdag 27 maart 2013

Eline's Sweet Baby (8)

De zus van mijn vriend is bevallen van haar derde kindje, dus mijn vriend is opnieuw oom geworden. We zijn al acht jaar samen, dus ik voel me ook wel heel erg tante! Ik zat nog midden in de Eline-fase doen ik dit kaartje maakte (uhh... ben ik daar al uit dan?), dus de papiertjes, stempels en mallen uit de nieuwe serie kwamen ook weer op dit kaartje terecht. Er mocht weer een vlaggenlijntje op, wel zo leuk met de naam er op gestempeld. En net toen ik hem wilde versturen dacht ik... ik had het baby'tje een licht bruine kleur moeten geven! Stom! Zoals je aan de niet-Nederlandse naam ziet, heeft het kindje een Afrikaanse naam (van papa). Daar heb ik met het inkleuren van de stempel helemaal niet aan gedacht. Helaas pindakaas, want alles zat al vast... Volgende keer even aan denken!



Gebruikte materialen:
- Papier: Eline's Hello Sweet Baby
- Tekst/poststempel: verschillende stempelsets Eline Pellinkhof
- Baby/wieg: collectable Eline's Baby (Col1313)
- Knoopjes
- Lint


10 opmerkingen:

  1. Superschattig kaartje weer en vooral de lintjes geven er een extra vrolijk accentje aan. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, erg vrolijk!
    Een gezellig geboortekaartje!
    Groetjess Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart en ook gefeliciteerd met je neefje.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte" beetje tante". En wat een mooie aparte naam.
    Je kaart is weer super. Ga zo door met je leuke creaties
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat met de komst van het kindje met de mooie naam! Het inkleuren gaat meestal vanzelf, dan vergeet je wel eens wat. Al vind ik het inkleuren van een donkere huidskleur altijd wel een uitdaging, hoor!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat dat je tante bent geworden! Mooie naam en een mooi kaartje heb je er weer van gemaakt, zullen ze zeker blij mee zijn! Groetjes Ingrid http://ingreymo.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Miranda, en wat een superschattig kaartje heb je weer gemaakt, helemaal super weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is zo geweldig je kaart, ik zag hem al voorbij komen her en der,
    leuk hoor ☺

    Een gezellig (paas/knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!