dinsdag 12 maart 2013

Eline's Sweet Baby (5)

En we gaan gewoon door met de leuke materialen, vandaag alweer kaart #5. Super leuk feitje: Eline Pellinkhof heeft mijn kaarten ook gezien en zelfs gedeeld op haar nieuwe Facebook pagina: Eline's Huis. *Trots*




Enne... mocht je een mede-tapjes-fan zijn, breng dan even een bezoekje aan de Action. Ik kocht daar vandaag hele vrolijke tapjes, twee rolletjes voor TACHTIG cent! (Bedankt voor de tip, Sabine) Daar laat ik het echt niet voor liggen hoor, op de kleuren die ik nooit gebruik na dan. :-) Ze liggen niet bij de knutselspullen, maar in het schap bij het gewone plakband.


Gebruikte materialen:
- Papier: Eline Hallo Sweet Baby
- Tabjes: collectable Tab with tekst UK (Col1315)
- Baby: collectable Eline's Baby (Col1313)
- Poststempel: Eline's Baby Teksten
- Lint: Noordwijkse markt
- Handjes: brad Artemio
- Bedel: Keli Hobby
- Knoopjes: Kruidvat
- Distress Markers
- Eyelets

17 opmerkingen:

  1. En wat is dit toch ook weer een schatje Miranda, ik vind het weer zo een lief kaartje en wauw mooie aankoop heb je gedaan bij de Action.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje! echt super!
    die leuke tapejes heb ik ook!
    Ik kocht ze dan wel bij de wibra maar voor de rest was het dezelfde prijs e.d.
    want ik zag ze inderdaad de week erna bij action! grappig :)

    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een super leuke kaart!
    Leuk elke keer zo'n andere opzet!
    Het zijn dan ook prachtige materialen om te gebruiken en te verwerken he!
    En bedankt voor je tip van de tape! Ga ook zeker even kijken :-)
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuk kaartje zeg. Fijn dat jij de tapejes wel hebt gevonden. Ben benieuwd of ze er hier ook nog komen, ga morgen even snuffelen. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ook al weer zo'n schatje! p.s. heb de bedeltjes ontvangen, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaarten zijn super zo mooi, en wat tof dat Eline ze ook
    gezien en gedeeld heeft, wowww.
    Hier ligt het washi tape wel bij de knutselspullen..

    Fijne nieuwe (knutsel) week,
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je zo enthousiast bent over de spulletjes. Ik namelijk ook.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik denk dat jij toch alle tape gaat gebruiken....wedden?
    Weer een hele leuke kaart en je mag echt wel trots wezen, super !!!!! Je wordt nog eens enorm bekend :-)
    Groetjes Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je toch weer een leuk kaartje gemaakt! Lief is ie, echt een schattig babykaartje! En die tape-jes...tja, ik zag ze ook liggen en heb ook alle verschillende gekocht, kon het echt niet laten :)
    En weet je: ik heb het mixed media canvas gebruikt en deze tape bleef wel zitten, terwijl de dure van de scrapwinkel losliet. Daar heb ik lijm onder moeten doen :(
    Lang leve de Action, hihi
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer zo'n topper! Erg mooi! En wat leuk dat Eline-herself ze ook opgevallen zijn! Wel terecht hoor :) ze zijn stuk voor stuk mooooi! Ik had de tapejes inderdaad ook ontdekt :) leukleuk! Moet er alleen nog een keer iets mee gaan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Miranda,

    Wat is het weer een leuke kaart en wat leuk dat Eline je kaarten ook mooi vind super leuk toch.
    En wat heb je weer leuke tapejes gekocht bij de Action.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart en schitterend papier heb je gebruikt voor deze kaart.Bedankt voor de bedeltjes en het mooie label dat je erbij had gedaan ga er gauw wat mee maken.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sjonge ik spring bijna op uit mn stoel om gelijk naar de action te rennen... ahum laat het nou net sneeuwen vandaag :S
    Maar wat een gave tapejes, is het ook tissuetape of meer plastic?
    Let me know please :)
    Je kaartje is weer leuk zeg en wat leuk dat Eline ze op haar facebook heeft, ja hoe kan het ook anders, je bent goed bezig!
    Ik ben bezig met mijn blogbericht, dus keep my blog in the holes ;)

    groetjes

    vera

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gaaf kaartje weer met de mooie papiertje van Eline. Leuk dat ze ook opgemerkt zijn! De tapejes zien eruit om ze allemaal te willen hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart Miranda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Vandaag ontdekte ik via Eline's blog jouw blog. Wat een mooie kaartjes en tags en zo maak je! Heerlijk om gewoon al naar te kijken. Ik vind die washi tape ook zo leuk en las al hier en daar dat er bij Hema en Action te koop was. Gisteren was ik toevallig in de stad waar een Action is maar ik vond er echt helemaal niets. Denk toch dat de Action winkels in Nederland een ander assortiment hebben dan hier in België. Bij Hema vond ik wel wat gelukkig ;-)

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!