maandag 25 maart 2013

Tag-serie: Hieperdepiep

Wij creatievelingen krijgen overal ideeën voor onze creaties, maar het blijkt dat niet alleen bij mij in bed  veel ideeën naar boven komen! Jullie hebben er ook 'last' van! Een boekje op ons nachtkastje is bijna een must, want het geniale idee zou maar verloren gaan... zonde natuurlijk!

De tagjes die ik verstuurde naar de winnaressen van de bedel-candy vond ik super leuk om te maken. Daarnaast kreeg ik er ook erg leuke reacties op, dus ik besloot afgelopen weekend gewoon eens verder te borduren op dit idee. Kraftpapier als basis, een gepaste stempel en de rest van de accessoires kwamen er langzaamaan bij. Stiekem toch weer papiertjes van Eline en ja, mini vlaggetjes op een mini tag zijn helemaal Mi. ;-) Een serie leek me weer leuk, met drie net-niet-dezelfde tagjes als resultaat.



Ik was zo lekker bezig, dat ik ook nog een aantal clean and simple tagjes hebt gemaakt.
Die volgen later!

Gebruikte materialen:
- Papier: Eline's Hello Sweet Baby
- Kraftpapier: Boekenvoordeel
- Ronde stempel: Joy!Crafts
- Touwtje: Marianne Design
- Nietjes
- Lint


5 opmerkingen:

  1. Ziet er weer superleuk uit Miranda, top gedaan weer meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat zijn deze ook mooi en zo mooi papier.Zo leuk zijn je kleine tags .Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn weer leuk! En ja... 's nachts komen de beste ideeën bovenborrelen... Meestal heb ik wel genoeg inspiratie, maar ontbreekt me de tijd. Of misschien vind ik te veel dingen leuk om te doen, dat kan ook :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Miranda, ik vind je tags weer superleuk! Zo gaaf die combinatie van craft en Eline's papiertjes. En ja die vlaggetjes ik hou er ook wel van hoor! Je maakt leuke dingen! Ben benieuwd naar de volgende tagjes! Groetjes, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!