dinsdag 5 maart 2013

Adventure

Jeanet, gezellig dat je volger bent geworden!

Ik ging aan de slag voor een CAS-kaartje. Ik wilde er graag een mannenkaart van maken, omdat ik die nog niet zoveel heb. Oei, wat heb ik hier op lopen zwoegen. Ben niet geheel tevreden, het is totaal geen 'Miranda-kaart' geworden. Maar goed, het kan niet altijd feest zijn. ;-) Ik upload hem toch, aangezien ik hem wel speciaal voor de challenge van CAS on Sunday heb gemaakt.


Gebruikte materialen:
- Randje en tekst: Distress Marker
- Paper: My Mind's Eye (Lost & Found, Breeze)

11 opmerkingen:

  1. Ik vind het geweldig !!!! Maar....ik herken het maar al te goed dat iets niet lukt zoals je zelf zou willen. Maar zo zie je maar, vaak vindt een ander het wel LEUK !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik mis de tapejes ;) maar vind 'm wel te gek hoor, helemaal niets mis mee! VInd de handgeschreven tekst vooral erg leuk, maar de kaart nog persoonlijker, leuK!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart en herken het dat je net niet tevreden bent maar deze vind ik heel erg mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een ander vind het meestal wel leuk, ook al ben je er zelf
    niet tevreden mee, ik vind hem dan ook geweldig geworden
    je kaartje ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week,
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vindt het een hele mooie kaart geworden. Lekker strak. Leuk met de tekst en de rand.
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En toch is die prachtig hoor Miranda, ik vind hem heel stijlvol geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh.....so clever how you added the Happy Birthday down the edges! Going to have to remember that idea!!! Your entry to CAS on Sunday is wonderful! Good luck and hope you join us again!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Snap eigenlijk niet waarom je zelf niet zo tevreden bent, want ik vind het juist heel gaaf! Die randjes en tekst erin staan super bij het strakke design!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart, ik vind 'm gaaf!
    Leuk dat je meedoet aan onze Challenge bij CAS on Sunday.
    Groetjes Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!