maandag 18 maart 2013

Eline's Sweet Baby (6)

Ah, gezellig: weer twee nieuwe volgers: mevrouw Reulen van Koolwijk (zeg ik het zo goed?) en Karin! Welkom allebei, leuk dat jullie mijn creaties volgen! :)

Zoals jullie misschien zien, heb ik een iets veranderde blog lay-out. Ik vond mijn oude iets te 'stoer' en was op zoek naar iets wat meer bij mij past. Volgens mij heb ik aardig gevonden wat ik zocht. :)

Ik ga gewoon door in wat ik op dit moment het allerleukste vind: de papiertjes van Eline. Ik kan er simpelweg gewoon geen genoeg van krijgen! Ze liggen op mijn snijmat en willen er niet meer weg. Dus tjsa... ik moet wel. ;-) Wie ben ik om daar weerstand tegen te bieden?



 Lekker veel laagjes, die ik vervolgens heb versierd met (verrassing) 
vlaggetjes, een ster en bijpassende Eline stempels.

De volgende kaart die er aan komt, is ook weer een babykaartje met het papier van Eline.
Maar bij deze kaart zijn de vlaggetjes en het lachende baby'tje een keertje afwezig!
Nu wordt het tijd voor een babyboom met deze voorraad kaarten. Ik droom zelfs van baby's op het moment!

Gebruikte materialen:
- Papier: Eline's Hello Sweet Baby
- Baby: collectable Eline's Baby
- Tabjes: collectable Tab with tekst NL
- Poststempel: Eline's Baby Teksten
- Versje: Eline's Huis clear stamp Butterfly
- Ster: My Favorite Things
- Centimeter: tape Action
- Vlaggetjes: tape Hema
- Nietjes
- Touw

9 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart in mooie kleuren.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je layout schitterend geworden Miranda, helemaal mijn kleurtjes. Je kaartje is zoals altijd weer schitterend.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ga jij nog maar lekker verder met de papiertjes van Eline. Je kaartje hiermee is weer een schatje!!

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hihi grappig!
    je kaartje is weer leuk, lekker stoer :)

    groetjes en bedankt voor je mailtjes!!

    vera

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Miranda,
    Wat een mooie babykaart laat je ons weer zien. Helemaal in mijn stijl. Zo stoer die grote ster maar ook de vlaggetjes vind ik altijd leuk op een kaart. Super gemaakt weer. Maar je nieuwe blog lo vind ik ook heel mooi. Past ook goed bij mij, lekker die vrolijke kleurtjes.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En alweer zo'n gave kaart! Je bent goed op dreef :). Die ster geeft een leuk effect ook erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze is ook superschattig zeg, erg mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Whahaha je droomt van baby's momenteel, misschien een voorbode ?
    Nee meid, ik vind je kaartje echt weer helemaal super !!

    Fijne knutselweek nog gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!