zaterdag 9 maart 2013

Eline's Sweet Baby (3)

Een jongenskaartje mag natuurlijk ook niet uitblijven in deze kaartenreeks. Lekker schuiven met de 'afgescheurde' velletjes papier en als ik sterren tevoorschijn kan toveren, doe ik dat. ;-)



Gebruikte materialen:
- Papier: Eline Hallo Sweet Baby
- Gescheurde bladen/tabjes: collectable Tab with tekst UK (Col1315)
- Baby: collectable Eline's Baby (Col1313)
- Poststempel: Eline's Baby teksten
- Distress Markers
- Sterren: My Favorite Things
- Plakparels: Art Talent (Kruidvat)


12 opmerkingen:

  1. Deze kon zeker niet uitblijven nee!
    Ook weer zo'n leukerd!
    En die sterren tja daar ben ik zelf ook gek op, zie mijn eigen blog hihihihi
    Groetjess Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden Mirada! Sterretjes en jongenskaartjes een perfecre combi! Hihihi, fijn weekend groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De jongenskaart is ook weer erg leuk!
    Ga zo eens kijken of ik het leuke papier kan vinden!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Miranda,heel erg leuk met de sterren en de postzegelstempels.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook deze is weer supergaaf zeg, heel mooi met die sterren zo. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben je lekker bezig Miranda, stuk voor stuk pittige kaartjes, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is ook al zo'n mooie kaart, gave serie hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Miranda,
    Hele leuke jongesnkaart is dit..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is weer helemaal supermooi je jongensbabykaartje, echt een toppertje weer Miranda, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is ook weer zo'n schatje...............
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leukerdje!
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer zo een leuke kaart.
    Heel leuk met de tabs ook
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!