vrijdag 8 maart 2013

Eline's Sweet Baby (2)

Zomaar weer een nieuwe volger, welkom Marjolein!

Vandaag kaartje nummer twee met de nieuwe materialen van Marianne Design, ontworpen door Eline Pellinkhof. Mijn liefdesbetuiging voor deze serie heb ik in mijn vorige post gedaan, dus we gaan meteen over tot de orde van de dag: de kaart.



Baby's, vlaggetjes, tape, stempels en een beetje kleuren. I'm lovin' it!

Gebruikte materialen:
- Papier: Eline Hello Sweet Baby
- Gescheurde bladen: collectable Tab with tekst UK (Col1315)
- Konijn en baby: collectable Eline's Baby (Col1313)
- Slaapversje: stempelset Eline's baby teksten
- Distress Markers
- Tape: Hema

8 opmerkingen:

  1. Leuk leuk! Miranda, wie houdt er niet van Eline's baby's zou ik bijna zeggen. Je kan er veel kanten mee uit, ik heb er al verjaardagkaartjes mee gemaakt. Fijn weekend, groetjes Ingrid
    http://ingreymo.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief! Ook bij mij vandaag Eline's Babies. Mooi gedaan weer, Miranda. Ik zeg: ga door!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. superlief kaartje! wat zijn ze leuk hè die notebook-blaadjes, ik heb er ook 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whoehoe, wat leuk weer!
    Oh.. ik moet toch wel een hoop originaliteit meebrengen voor mijn kaartjes, er is al zoveel moois langsgekomen met Eline's spulletjes!
    Die van jou zijn echt super!

    groetjes

    vera

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje, onwijs mooi en lief kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel lief! Eline's baby's zijn gewoon schattig. En als je daar dan ook nog eens een mooie creatie mee weet te maken, dan heb je écht talent! En dat heb jij!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat is dit ook weer een schatje Miranda, echt een plaatje, ik vind hem weer top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!