vrijdag 1 maart 2013

Bedels, bedels... en bedels!

Ik heb een 'paar' bedels gewonnen bij een challenge van DCL en die vielen vandaag bij mij in de brievenbus.  Een heel licht zakje ('ze zouden er toch wel allemaal in zitten?!'), heel leuk verpakt:


En dit was de inhoud:


Ehh... JA! Ze zaten er alle 650 in! Meer zelfs! Ik heb ze gesorteerd geprobeerd te tellen, maar met een zeurende hoofdpijn raakte ik rond de 70 stapeltjes van tien telkens de tel kwijt. Oftewel: ik heb er NOG meer gekregen! De berg bevat zeven verschillende soorten bedels, allemaal zilverkleurig. Een stuurwiel, een kruis, een beertje, een strik, een hart, een maan en een sleutel.

Nu begrijpen jullie natuurlijk wel, dat ik met zo een grote hoeveelheid dezelfde bedels voorlopig wel even zoet ben. Daarom wil ik deze pret met mijn huidige volgers delen! Wil jij een pakketje bedels winnen?! Dat kan! Je kunt tot en met 7 maart een reactie achter laten op dit bericht, 8 maart stop ik alle namen in een doosje en trek er DRIE winnaars uit!

PS-je: Vera, ik volg jou al een poosje. Super leuk dat je nu ook volger bij mij bent! :-)

18 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een megaberg bedels heb je gewonnen. Echt super lief dat je wat wil uitdelen, ik wil wel een kansje wagen!! Groetjes mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda,

    Wat leuk dat je ook wat bedels wilt weggeven, ik doe graag mee...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een superprijs zeg. Dat zijn er inderdaad heel veel. Ik waag dan ook graag een gokje want ik vind ze erg leuk. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, dat noem ik nog eens een prijs winnen!
    Nou ik waag ook een gokje hóór!
    Het zijn van die leuke eyecatchers op een kaart!
    Groetjess Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw leuke prijs zeg. Ik doe graag mee.
    Gr jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoeveel bedels???? Jemig wat een hoop. Nou dat is pas een candy.
    En natuurlijk erg leuk dat je een paar wilt weggeven. Ik duim stiekem voor mezelf :-)
    Groetjes Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahah ik moest wel lachen toen ik die berg zag en helemaal
    toen ik las hoeveel het er zijn.... dat is pas een candy.
    Leuk dat je er een paar weg wilt geven.
    En voorlopig zullen we wel wat bedels op je creaties
    tegenkomen hihi ☺

    Alvast een gezellig (knutsel)weekend :)
    Lieve grtjsss Erica xox

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil je wel helpen om deze bedels te verwerken in creaties! Want 700> bedels.... Das wel heeeel veeel!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat een berg! Onwijs gaaf. En wat lief dat je ons de kans geeft in de pret mee te delen :). Ik ben benieuwd naar je creaties ermee! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw,wat gaaf en wat een hoop bedeltjes heb je gewonnen.Gefeliciteerd ermee.Lief dat je er wat wil delen en ik ben benieuwd wat voor schitterende kaartjes er mee gaat maken.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ehh wat een berg, terwijl als je het zakje ziet je niet meteen denkt dat er zoveel bedels in zitten. Leuk dat je dit wilt delen met je volgers, dus ik wil graag mee doen, want bedeltjes kun je altijd wel gebruiken. Leuk ideetje, fijn weekend Ingrid http://ingreymo.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, ja het verbaasde ons ook al, zovéél??? Maar het was wel zo en wat een berg, zeg! Wat gul om te willen delen met je volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hahahahahahaha, dit is een geweldige actie, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jeetje wat een bedeltjes heb je gewonnen Miranda, daar kan je jaren mee voort hahaha. Heel lief dat je dit met ons wilt delen, maar ik gebruik nooit bedeltjes eigenlijk dus ik gun het liever iemand anders die ze wel regelmatig op een kaart gebruikt. Geweldig dit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Whaahaa, wat een (letterlijk) berg bedels! Leuk dat je er weg wilt gaan geven, ik doe graag mee in de loterij :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wowww... Wat een super gave prijs heb je gewonnen !! Inderdaad erg leuk ingepakt, maar de inhoud GE-WEL-DIG !!
    Natuurlijk wil ik ook graag kans maken op een setje bedels, lijkt me erg leuk..
    Want geeft net altijd even iets extra aan een kaartje..

    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!