donderdag 3 oktober 2013

Vlinderkaarten

Bij CAS on Sunday is dit keer het thema: 'shape it up'. Oftewel: maak een kaart in een speciale vorm. Nu ben ik nogal van de vierkante kaarten, dus dit is weer eens een mooie uitdaging. De laatste tijd maak ik ook wel eens een rechthoekige kaart en de wiebelkaart is sinds kort ook favoriet. Maar ja, een wiebel is dan weer niet zo origineel. Dus ik besloot mijn nieuwe mallen van Nellie Snellen in te wijden, een hele gave vlinder in verschillende formaten.

Deze eerste kaart is voor de challenge:


Ik maakte ook meteen een papieren-kaartje met deze leuke vorm:


Gebruikte materialen:
- Vlinders: Nellie Snellen
- Speciaal voor jou: Joy!Crafts
- Papier: My Mind's Eye (Ruby)
- Ronde stempel: Joy!Crafts

16 opmerkingen:

  1. Leuke vorm! Goed gedaan :)
    Groetjes, Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel goed gelukt, mooie snijmallen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie vlinderkaarten, Miranda, gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuk en allebei toch weer heel anders!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg gaaf gedaan zeg, ziet er super uit. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, leuk! Zeker die onderste is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw meid. Ik vind ze geweldig! Helemaal leuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn beeldschoon!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze weer leuk! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig hoor vind beide erg geslaagd. Leuk dat je weer meedoet bij CAS on sunday.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn complimenten Miranda ! Erg mooi ! Nellie Snellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind jou "shape" helemaal leuk geworden! Gezellig dat je meedoet aan de challenge bij CAS on Sunday!!
    Groetjes en fijne avond, Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaartjes ;o)
    Leuk dat je meedoet bij CAS on Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!