donderdag 17 oktober 2013

Ingeborg

Weer een kaartje in opdracht van een collega. Leuk! Het moest een verjaardagskaart worden met de naam van de jarige er op. Dit is 'm geworden, een mix van DEZE en DEZE kaart:


En toen ik haar deze overhandigde, was de reactie weer zeer positief! Dus ik mocht voor nog een jarige in haar omgeving aan de slag. Doordat hij tijdig af moest zijn, maar ik niet heel veel knutseltijd had werd het een kaart met geheel dezelfde opzet. Wel met een kleine aanpassing voor de naam uiteraard. ;-) Niets mis met een geslaagde opzet herhalen, toch?

Nog maar 1 dagje werken en dan heb ik vakantie! DRIE weken lang. DRIE keer raden, wat ik ga uitspoken. Jullie gaan de komende dagen regelmatig nieuwe kaartjes zien, that's for sure! Tot snel!

Gebruikte materialen:
- Papier: Authentique (Uncommon)
- Letters: Joy!Crafts
- Label: Elma's Hobbyshop
- Tekststempel: Eline's teksten / Collectable Sweet Baby

13 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk kaartje. Mooi pappier ook! En een hele goede manier om van je restjes af te komen natuurlijk. Ik wens je een fijne werkdag en natuurlijk alvast een supervakantie! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk en de naam erop doet het altijd goed! Heerlijk drie weken vakantie, dat zal voor ons vast drie weken Miranda-inspiratie opleveren. Kom maar op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie "restjeskaart" !
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje! Vind de kleurtjes erg leuk.
    Nog even uitzitten deze dag en dan een hele fijne vakantie! Kom maar op met al die kaartjes!
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk gemaakt Miranda. Ik las dat je 3 weken vakantie krijgt, heerlijk geniet ervan. Succes met je bezighouden tijdens deze vakantie en ik geniet ook mee.....
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super gaaf kaartje. Het papier vind ik prachtig. Ben erg benieuwd naar je komende creaties. Het is totaal niet vervelend om jou creaties te zien. :o) Ik krijg er altijd veel inspiratie van.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je vlinderkaarten, kaart voor Nina en deze zijn weer erg leuk! Veel knutselplezier in je vakantie. Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke opzet! Gelijk heb je hoor om die lay-out opnieuw te gebruiken. Helemaal niks mis mee! En héél handig als hij snel klaar moet zijn :)
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze kaart is ook weer zo leuk!
    Heb je trouwens gezien dat de Wibra weer nieuwe tapejes heeft? 3 in een pakje voor 1 euro, het was weer moeilijk kiezen haha.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk en vrolijk kaartje. En geniet van je vakantie, lekker aan de freubel dus hihi ;)

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuke, frisse en vrolijke kaart en er is zeker niks mis met een succesformule!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Miranda,
    ik vind het een superleuk kaartje! Altijd persoonlijker als je de naam erop zet!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk kaartje! Dat papier blijft ook een favoriet bij mij. Gebruik het te weinig! hihi. Lekker hoor, drie weken vakantie! Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen ;) Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!