zondag 20 oktober 2013

Kerstserie #6: Stampin' Up

Judith, welkom als volger op mijn blog!

Ik heb vakantie, drie weken lang! Eindelijk tijd en energie om allerlei ideeën die al heel lang rond borrelen in mijn hoofd, op papier en op Pinterest eens uit te werken. Dus dit weekend begon het knutselfestijn. Of beter gezegd: de knutselmanie, want zodra ik wakker word draait mijn brein meteen op volle toeren met de ideeën die ik bedacht heb.

Allereerst wilde ik aan de slag met mijn ideeën die ik kreeg bij het gewonnen pakketje van Erna. Ik won zes kleine velletjes mooi papier en bijpassende washi tape van Stampin' Up. Omdat mijn kerstvoorraad nog niet op peil is en deze spulletjes daar qua kleur ook helemaal geschikt voor zijn, besloot ik vrij eenvoudige tags te maken. Slechts wat stempels en sterren kwamen er nog bij om een leuke serie te maken. Negen stuks, allemaal anders. De touwtjes voeg ik pas tegen verstuur-tijd toe, zo zijn ze makkelijker op te bergen. :)




Oei, ik krijg na het typen van dit bericht meteen al weer 
nieuwe knutselkriebels... tot heel snel!

Gebruikte materialen:
- Papier: Stampin' Up
- Washi tape: Stampin' Up
- Teksten: Penny Black
- Alfabet stempels: Kars
- Kraftpapier: Joy!Crafts
- Sterren: MFT

11 opmerkingen:

  1. Oh wat heerlijk om drie weken vrij te zijn, bofkont. Dat wordt lekker knutselen. Je kaartjes zijn weer prachtig Miranda, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt erg leuk zeg, succes met de volgende kaartjes.
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker om 3 weken vrij te zijn (ik helaas maar 3 dagen...) je start met knutselen is in ieder geval prachtig gelukt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schattige kaartjes Miranda, heerlijk toch als je in zo'n flow zit, dan lijkt het of het vanzelf gaat.
    groetjes en veel knutselplezier de komende weken, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hele leuke labels zeg, ziet er super uit! Ik ben benieuwd wat er nog meer uit je kreatieve brein komt. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk die kerstlabels en zo herkenbaar om zo'n brein te hebben...hier bruist en bubbelt ook altijd van alles, zonde dat er af en toe geslapen moet worden,hihi...geniet van je "knutsel"vakantie..lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er weer gaaf uit, Miranda! En geniet van je vakantie, veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha wat heerlijk klinkt dat! Ik heb juist het tegenovergestelde. Als ik de tijd heb, laat mijn inspiratie het afweten en als ik het druk heb.... grrrr Maar lekker voor jou dat het dan ook lukt als je tijd hebt, zo te zien komt dat helemaal goed. Leuke serie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Miranda,
    wat een leuke labels heb je gemaakt. En bij mij is het net als bij Nadine....helaas. Dus nu heb ik vakantie...ik vrees het ergste.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk dat je zo'n tijd vakantie hebt! Ben benieuwd wat er nog meer uit komt borrelen! Je tags zijn erg leuk geworden, 'k vind het papier super :)! Geniet van je vrije tijd!! Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een luxe... 3 weken tijd om alleen maar te freubelen. Deze serie is in ieder geval al helemaal geweldig. Kom maar op met de rest. Ik ben klaar voor je explosie van creaties.

    -xies- Renate

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!