zondag 27 oktober 2013

Sweet Friend

Karin en Ilse, leuk dat jullie volger zijn geworden! Welkom! :-)

Bij de challenge van CASE Study, is dit de inspiratiefoto:


Wit, groen en roze: mooi! Ik pakte mijn bijpassende tapejes er bij en toen... liep ik vast. Met tape. Help! Toch kwam het nog goed gelukkig. Een opzetje met tape en een tag die ik eerder gebruikte, bracht me tot het volgende resultaat:


Gebruikte materialen:
- Tape: Hema, Xenos
- Bloemen: Marianne Design
- Tekst: Inkadinkado
- Embossinginkt, -poeder en heattool
- Fineliner

18 opmerkingen:

  1. Ondanks je geworstel is hij heel leuk geworden.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch nog goed gelukt, mooie kaart ☺
    Liefsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem supermooi geworden Miranda, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een lief en fris kaartje geworden, gelukkig dat je ineens nog dit idee kreeg...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het kaartje is leuk geworden.
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love the soft feminine feel! Thanks for joining us at CASE Study this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is er niet aan te zien hoor, dat je ff vast zat. 'T is kei leuk kaartje geworden.

    -xies Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Miranda,
    Als altijd kijk ik vol bewondering naar je mooie kaartjes, deze is ook weer prachtig met de tape-jes en de leuke tag, groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk! Lekker knus sfeertje zo op je kaart met de bloemetjes en kleurtjes! Het blog Case study kende ik nog niet....leuk! ga dr ook eens een kijkje nemen!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart! De tag met witte embossing staat er goed op!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi die tekst op je tag, is dat gestempeld?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, gestempeld met embossinginkt en daarna bestrooid met wit embossingpoeder. Ik vind het resultaat ook altijd erg mooi!

      Verwijderen
  12. Het sfeertje van de foto zie je terug op je kaart. Lief de roosjes op de tag!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Miranda! Clever use of that washi! Love the bright stripes of color and the beautiful flowers!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi gedaan! Zag deze al op FB, maar wilde toch ook nog even bij je langswippen.
    Prachtige kleurtjes heb je gebruikt. Erg mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!