woensdag 23 oktober 2013

Publicatie!

Ok, soms ben je zo enthousiast, dat het even niet uitmaakt dat je geen perfecte foto's kunt maken voor bij je blogbericht. Dan gieren alle vreugdegevoelens zo door je lijf, dat je het wilt delen. Meteen. Niet alleen via Facebook, maar ook via Blogger. En eigenlijk wil ik helemaal geen verhaal typen, want dan duur het allemaal nog veel langer voordat ik de reden van mijn enthousiasme kan delen. Maar ja, dit nieuws verdient een kleine tekstuele toevoeging. Laat ik eerst maar even vertellen wat er aan de hand is:

Ik sta in de Hobbyzine!

Deze zin hierboven stond oorspronkelijk in CAPS getypt, maar dat staat zo gillerig hé. Nu is dat ook wel een beetje de staat waarin ik verkeer - in positieve zin uiteraard, maar ik probeer een beetje te doen alsof ik nu niet sta te stuiteren enzo. Lukt niet zo goed moet ik eerlijk zeggen. Typen gaat ook al lastig. Nog even, het bericht is bijna af.



Hoe gaat is dit! Ik werd gevraagd (door Nellie Snellen herself!) of ik wat wilde maken voor de Hobbyzine. Uiteraard! Weinig tijd, maar toch drie kaarten kunnen maken zodat ze nog net mee konden in deze editie. En kijk ze daar nou toch eens mooi staan met z'n drietjes, mijn vlinderkaarten! Twee pagina's naast elkaar.

Ik glim van trots.

En nu ga ik op publiceren drukken.

En verder stuiteren.

Whieeeee!

34 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Echt heel erg leuk voor je! ook al is de foto wat klein.. Je kaarten zien er leuk uit! Had je ze al op je blog laten zien? Ik kan ze me namelijk niet herinneren? Geniet er van en stuiter ze! hihi

    Lieve groetjes, Anna Laura
    madebyannalaura.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ik heb recent twee soortgelijke vlinderkaarten gemaakt en laten zien op mijn blog, de meest linker kaart is een hele nieuwe. :)

      Verwijderen
  2. Wauw Miranda,
    Dat is echt súúúúúúúper gaaf!!!
    Gefeliciteerd enne nog wel 2 pagina's breed :D dat doe je goed!
    Ik zou ook lekker stuiteren als ik jou was!!
    Geniet van dat trotse gevoel :)
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. TOP!!! Stuiter lekker verder en geniet van je leuke publicatie!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alle reden om te stuiteren hoor wat ontzettend gaaf zeg geniet er maar lekker van. Helemaal verdiend hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahahaha, leuk dat je zo enthousiast bent. Gefeliciteerd hoor, hartstikke leuk voor je! geniet er maar van!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat gaaf zeg in de Hobbyzine
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke blog en wat een eer dat je met je kaarten in een tijdschrift staat!
    We hebben elkaar vanmorgen ontmoet bij de workshop van Helga.
    Groetjes Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk zeg.!! Je kaarten zijn alle 3 super mooi.
    Gr jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Who Miranda wat geweldig is dit ik heb hem nog niet gezien maar ga hem snel aanschaffen hoor.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat, geweldig leuk voor je, ga maar lekker door met stuiteren. Hopelijk lig je vannacht niet wakker, haha. Helemaal herkenbaar!!! Leuke kaarten trouwens. Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, wat een eer. Proficiat. Ze zijn ook erg leuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoe top is dat, leuk hoor, gefeliciteerd ☺
    Liefs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk dat je zo enthousiast bent Miranda!!!! Nellie vond je vlinderkaarten zo mooi :)
    Op naar het volgende magazine.....

    Gr. Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk is dat. Kan me voorstellen dat je stuitert. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Proficiat! Stuiter maar vrolijk verder ;))
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk hoor! Gefelliciteerd! En verder stuiteren en genieten maar. :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow daar zou ik ook van stuiteren, hartstikke gaaf natuurlijk! Gefeliciteerd! Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super zeg! Geniet ervan! Groeten !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd zeg. Daar mag je zeker trots op zijn en het uitgillen!!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk, gefeliciteerd! En ik snap heel goed in welke toestand je verkeerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik snap dat je dan wel even staat te stuiteren ja! Geweldig zeg! Wat een eer!!!
    Van harte met je publicaties en lekker van genieten! Zuinig zijn op het magazine en aan iedereen laten zien! hihihihihihihi....
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw, leuk!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo heeeeee, dat is leuk!
    Van harte! En geniet van je status als gepubliceerde scrapper...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Superleuk voor je, heel mooi berichtje ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Top, hoe leuk is dat!! Tuurlijk ben je dan blij!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh, ik volg een beroemde designer. Hoe gaaf is dat. Ik snap dat je helemaal trots bent. Geniet ervan!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ook terecht dat je een publicatie krijgt, je kaarten zijn n.l zo mooi, en geeft ons weer zoveel inspiratie, gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Kan me voorstellen dat je aan het glimmen en het stuiteren bent! Leuk voor je!
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow, wat gaaaaaahaaaaaf!!! Van harte gefeliciteerd!!

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!