vrijdag 25 oktober 2013

Themadag #18: Baby op komst

Nikie, Clarle en Veronica, welkom als volger op mijn blog!

Mochten jullie mijn bericht-met-fantastisch-nieuws van eergisteravond gemist hebben, neem HIER even een kijkje! Echt even doen hoor, want ik ben er bere trots op! Ontzettend bedankt voor de leuke reacties die ik al heb mogen ontvangen!

Dan dan gaan we door, alsof het de gewoonste zaak van de wereld is! Een zwangerschaps-kaart in opdracht, resulteerde in een hele stapel met zwangerschapskaarten. :)

  Oeps, de bedel hangt ondersteboven op de foto!


In eerste instantie waren de tags van vellum enkel, maar dit viel erg in het niet bovenop de tape. Naar een idee van Nadine, plaatste ik er een bruine tag achter.


*Duikt snel weer achter de knutseltafel*

16 opmerkingen:

  1. eerst en vooral een dikke proficiat ! knap gedaan en wat een leuke reeks kaartjes heb je hier weer ! mooi gedaan
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes! Ook heel erg leuk papier! Waar is dat papier van? Ik bedoel die van de bovenste 2 kaartjes! Echt heel leuk!
    Lieve groetjes, Anna Laura
    madebyannalaura.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ik weet het merk van het papier niet eerlijk gezegd, het staat er niet op. Ik weet alleen nog dat ik het kocht in Katwijk, bij Elma's Hobbyshop.

      Verwijderen
  3. Kjk eens aan, jij kunt even vooruit! Hele leuke kaartjes en zo verschillend ook! Stoer en lief! Knutsel ze vandaag, ga ik ook doen!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaarten heb je gemaakt, ook erg leuk dat ze allemaal echt anders zijn. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke serie!
    De eerste met de frisse kleurtjes, top!
    Het idee velum met kraft erachter is heel leuk!
    Grts.!neke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is zeker een leuke serie, fijn voor de voorraad! Mooie frisse kleurtjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja leuk! En je labels komen inderdaad heel goed uit zo, leuk om te horen dat ik je kon inspireren. Grappig dat je er direct zoveel hebt gemaakt, soms lukt het gewoon, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf! Leuk dat je meteen maar "in produktie" bent gegaan. Ze zijn stuk voor stuk prachtig geworden.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie kaarten, je zou er bijna zwanger voor raken, om ze te mogen ontvangne, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een heel leuke serie geworden Miranda. Zo ie je maar waar een opdracht al niet toe kan leiden.
    En geniet nog maar lekker van je publicatie. Ga ik nu even publiceren ;-))
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kei leuk gedaan! Het vellum geeft een lekker stoer effect.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi miranda,

    Je gaat lekker zo, wat een produktie.
    Geweldig voor je dat je kaarten in de hobbyzine staan, ik heb het blad nog niet gekocht.
    Ik had net besloten geen bladen meer te kopen, het is alleen maar kast vulling en ik doe er veel te weinig mee.maar wie weet veranderd dat weer.
    Het laatste geboorte kaartje van deze reeks heeft mijn voorkeur.
    En ja.....die winkels Xenos, Action, ik wordt daar altijd zo hebberig van, maar die zijn er meer zie ik.
    fijn weekend en groetjes van Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaartjes zeg!! En nu eens gaan kijken naar je berichtje van eergisteren. Je maakt me nieuwsgierig!

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke creaties! Jij blijft maar bezig :) Ook geweldig nieuws van je publicatie. Wat een eer van je werk! En weer zo'n leuk wiebelkaartje he... Deze vakantie maak ik er écht één hoor! :)
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!