maandag 21 oktober 2013

Lint, tape en knijpers

Soms wil je nieuw gekochte spulletjes even delen. Gewoon omdat ze zo leuk zijn, zo mooi, of voor zo een leuk prijsje. Vandaag allemaal spulletjes in al die categorieën. Ik kan ze jullie gewoon niet onthouden, omdat ik denk dat meer mensen deze spullen kunnen gebruiken voor op een kaart of wat voor creatie dan ook!

Een bezoekje aan de Xenos is gevaarlijk leuk als je nog leuk 
en mooi lint wilt voor de feestdagen:





Oei, ook overal tape voor de feestdagen! Op de foto hieronder zijn de bovenste twee kerst-tapejes te koop bij de Xenos. De onderste drie liggen in de schappen bij de Hema, bij de Sint-inpak spullen. Hebben, hebben, hebben!


En bij de Action liep ik tegen een heel leuk formaat knijpers aan. Ze zijn zo'n centimeter of vijf. Waarschijnlijk net even te groot voor op een kaart, maar ideaal voor andere creatieve uitspattingen (inpakken, letterbak versieren, etc.). 


Nu zit nog alles op het rolletje of in het zakje, maar binnenkort uiteraard te bewonderen op een van mijn creaties. En mochten jullie het ook mooi spul vinden, je weet nu waar je als de wiedeweerga heen moet. ;-)

22 opmerkingen:

  1. Dank je wel, ik ga naar Xenos, wat gaaf!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke dingen heb je gekocht, ik heb het lint nog niet gezien bij de Xenos,maar ik had weer mooie labels van de week. Maar ja jij had zo'n mooie doos vol. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh wat leuk!! Dat lint is helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat lint daar ben ik wel verliefd op, wat mooi! Wat kost het?

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bovenste foto:
      - Sterren: 1,99
      - 100% Christmas: 2,50
      - Wol: 2,50
      Ik heb de stickers er al afgehaald en weggegooid, dus de lengte van het lint weet ik niet van deze drie.

      Tweede foto:
      - Tekst en sterren: 1,99 (5m)

      Verwijderen
  5. Ja, die Xenos heeft ook vaak leuke dingen. De knijpertjes heb ik laatst ook gekocht, zijn leuk maar inderdaad te groot voor een kaart helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ga ik express de stad niet in om niet blootgesteld te worden aan al die leuke spullen, kom ik ze hier tegen.............. :D Dat lint wil ik ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je bent weer goed geslaagd Miranda, maar ja, het is een groot heb gehalte en dan gaan we door de knietjes he? erg leuk, ik ben benieuwd hoe je het gaat gebruiken, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat wordt weer shoppen :o)
    Bedankt voor de tip, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die drie winkels zijn bij mij ook altijd favoriet. Als ik er naar binnen ga, kom ik altijd met iets wat ik nog niet had, maar wel heel dringend nodig had ;). Ga deze week naar de stad, zal er vast even binnen lopen, want leuke spulletjes hebben zij (en jij nu ook).
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooooh zo leuk!! Die eerste christmas tape is écht wel mijn favoriet. Jammer genoeg zal ik er nooit aan geraken, want dan moet ik eerst helemaal naar Nederland rijden. En alleen naar daar voor tape gaat er toch wel lichtjes over haha! Toch bedankt voor het delen hoor ;)
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke spulletjes Miranda!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ... we worden wel hebberig van al die leuke spulletjes, hihi. Ik zag ze ook al liggen bij Xenos, vooral de sterren, daar werd ik op slag verliefd op, zucht... (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ooooooooo..... dat lint.......zucht........ik had mezelf een koopstop opgelegd voor lint.....
    maar als ik dit zie, en dat klosje met wol........

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, ik lees het: ik moet voorlopig maar weer een paar winkels mijden. (Lol)
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Neeeeeeeeeeeeeeeeee......dit moet ik niet weten. Zucht......... wat gaaf weer. Ik ga op zoek naar de dichtstbijzijnde Xenos!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ojee, dat word morgen weer rennen richting het winkelcentrum!!!
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gelukkig voor mijn portemonnee, heb ik de Xenos niet bij mij in de buurt zitten. Helaas voor mijn portemonnee, de Hema, Wibra en Action wel.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Helemaal leuk allemaal! Veel plezier ermee. Ben benieuwd naar alle resultaten.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke spulletjes heb je gevonden Miranda en daar ga jij vast weer iets moois mee maken.

    groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ahh je wordt zooo hebberig in zulke winkels!! Prachtig lint!! Maar ik koop tot de Kreadoe ff niets meer haha!
    Benieuwd naar je creatie :)

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!