vrijdag 11 oktober 2013

Themadag #16: Kleine labels

Shifra, welkom als nieuwste volger!

Ik ontving pas een doosje met een hele prettige inhoud, mijn collega had een hele bups labels liggen waar ze niets mee deed. Of ik die wilde hebben. Ehh... JA! Mijn hart maakt de laatste tijd heel wat vreugdesprongetjes, ook dit keer! In het doosje zitten maar liefst bijna 800 (!) labeltjes in twee formaten.


En ja, hoe bedank je haar daar voor? Naast een klein presentje, met een kaart waarop een aantal labels verwerkt zijn natuurlijk! Ik gebruikte dit keer eens allerlei verschillende kleuren tapejes bij elkaar. Ik heb al snel de neiging om tapejes te pakken die dezelfde kleuren bevatten, maar met verschillende kleuren en dessins wordt het juist zo een vrolijk geheel. Dus hop, ik deed eens wild. ;-)


Ik vond de opzet erg leuk, dus ik besloot met dezelfde opzet Evy te bedanken voor het prachtige pakketje dat ze me pas toestuurde. Samen met wat spulletjes uit mijn verzameling, ontving ze dus een kaartje met de tapejes die ze mij had toegestuurd. (Dat het haar tapejes waren die op de kaart zaten, had ze pas later door hihi)


En nou ja, toen ik toch zo lekker bezig was met de labeltjes en tape... 
nog eentje om het af te leren dan!


Gebruikte materialen:
- Tape: Action, Xenos, KadoCato, Hema, Boekenvoordeel
- Letterstempels: Kars
- Babystempels: Eline Pellinkhof

22 opmerkingen:

  1. Hoi Miranda,
    Wat een grappige kaartjes! Zo leuk met de touwtjes erdoor,
    En wat een lieve collega heb jij! Zoiets wil iedereen wel ;)
    Geniet er van! Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo jij boft! En je kunt er wel weer een heeel tijdje mee vooruit denken wij ;) je hebt er echt al geweldig leuke kaartjes mee gemaakt zeg! super!

    wij wensen je een fijn weekend toe!
    Lieve groetjes, De hobby droom

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een schat kreeg jij. En wat een leuke kaarten heb je er mee gemaakt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes en is grappig spul die tape

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn die leuk zeg!!! Echt super gedaan met die tape en die labeltjes. En nog dat extra tikkeltje persoonlijker door er de spulletjes op te verwerken die je van de mensen hebt gekregen!
    Die laatste kaart is ook helemaal te gek. Zo schattig, dat jongetje dat komt piepen :)
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Miranda,
    wat een gave kaartjes! Jij bent volgens mij een washitapewonder! Mooi scrabble woord, maar je snapt wel wat ik bedoel.
    Zo gaaf dat je collega aan je dacht! Je kunt jaaaaaaaaren vooruit!
    Groetjes
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, labels zijn te gek! Zeker als je ze zo mooi kunt verwerken, top!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat super dat je die doos kreeg van je collega. Je hebt prachtige kaarten gemaakt. Heel mooi. Groetjes mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat gaaf en lief van je collega, dat is aan jou wel besteed Miranda en dat heeft ze wel gezien bij het ontvangen van die kleurrijke kaart, erg leuk gedaan weer, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je dat kreeg van haar! ja, die kun je goed gebruiken natuurlijk. Gave kaartjes heb je ermee gemaakt, meteen maar gebruikt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. doe maar vaker wild, dat geeft toffe kaartjes! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk idee,zit er gaaf uit!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuke kaartjes Miranda, je kunt nog wel even verder met die labeltjes!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Labels genoeg, super dat je die van je collega kreeg. En wat een leuke kaartjes heb je ermee gemaakt!
    Groetjes,Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Miranda,

    Leuke labelkaartjes, dit zijn hele kleine labeltjes,prijskaartjes of zo.
    Heb je Evi ook een stapeltje kado gedaan?
    Fijn weekend.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ja, het zijn inderdaad hele schattige kleine labeltjes. Evy heeft er inderdaad ook een aantal van ontvangen, ik ben nu al benieuwd wat zij er mee gaat maken. :)

      Verwijderen
  16. Wat een gave verrassing :) leuk! Mooie creaties ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig leuke kaartjes! Kei gaaf met de labeltjes erop. Lief dat je collega aan je heeft gedacht.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. super leuke kaartjes! de onderste die vind ik wel heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!