vrijdag 4 oktober 2013

De leuke extra's van bloggen

Ok, ik ben blij. Heel blij. Het bijhouden van een blog geeft zoveel leuke extra's! Naast een leuke etalage voor mijn kaarten, is het ontvangen van reacties een ontzettende motivatie om (nog meer) leuke dingen te maken en te laten zien. En het bewonderen van creaties van anderen is zo leuk en inspirerend! Maar buiten dat, is bloggen om nog meer redenen leuk.

Bijvoorbeeld vanwege de challenges. Vaak maak je dan kaarten die je anders niet zou maken en die net even buiten je comfortzone vallen. En wat dan NOG leuker is, is een challenge winnen!

En dat gebeurde dus weer deze week: ik ben bij maar liefst twee challenges 'in de prijzen' gevallen. Bij de Liftchallenge figuurlijk, daar belandde ik met mijn kaart-in-een-zakje in de top 3! En bij de wedstrijd bij Erna viel ik letterlijk in de prijzen met mijn envelopkaart, ik won er het volgende pakketje:


Gaaf toch! Het leuke is dus dat ik op de wedstrijd van Erna werd gewezen, omdat ik wel redelijk bekend sta als washi-tape fan. Hihi. Dus dat was al een mooie motivatie om een leuke creatie te maken voor de wedstrijd, maar de mooie bijpassende papiertjes maken het gewonnen pakketje natuurlijk helemaal tot een feest!

Mijn tape-liefde bracht me deze week nog meer leuks. Evy vertelde me namelijk dat ze in de Belgische Action leuke tapejes hebben liggen. Nou, de leuke tapejes waarvan ze me een foto stuurde, heb ik dus niet in de Nederlandse Action kunnen vinden. Dus wat doet ze? Ze stuurt ze gewoon op! Zomaar! Hoe leuk is dat?! Dus door haar heb ik nu het bewijs dat er niet alleen lekkere chocolade in België te verkrijgen is, maar dat er nog veel meer leuks te halen is:


Nu is dit natuurlijk al super geweldig, zomaar zes leuke rolletjes tape. Maar wat doet Evy, zij maakt er dus meteen een giga-pretpakket van! Ze zou 'wat' ongebruikte papiertjes meesturen en wat kleine spulletjes. Nou, dat was wel een heel erg understatement... want kijk wat er nog meer in het pakketje zat:



Geweldig toch?! Evy, nogmaals ontzettend bedankt voor dit mooie pakket.

Enne...  last but not least: door het bijhouden van mijn blog ben ik ook nog gevraagd om iets leuks te maken voor het magazine van Nellie Snellen! Whieeee! Daarover kan ik nu nog niet teveel vertellen, dus daarover later meer!

Ik ga even wat blije dansjes doen na al dit leuke nieuws!
Ik kocht deze week ook nog een nieuwe auto die ik zaterdag op kan halen. Feest compleet!

26 opmerkingen:

  1. Zoo hee! Dat is leuk! Gefeliciteerd! Geniet van al je mooie dingen!

    Lieve groetjes,
    Anna Laura
    madebyannalaura.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte proficiat, ga er maar lekker mee aan de slag, dan geniet ik weer als je er iets moois mee gemaakt hebt. Hartstikke leuk voor je! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou daar mag je zeker een vreugde dansje bij maken geweldig zeg! Gefeliciteerd, en geniet van sl het moois, ook wat het bloggen je gebracht heeft! Ik heb nu bijna een jaar een blog en ik ben het zeker met je eens dat het je zoveel leuks, zoveel inspiratie geeft, ga zo door! Fijn weekend alvast, en ik weet een ding wat jij zeker gaat doen!!!! Auto....rijden ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ik zou 2 vreugde dansjes doen, want wow wat ben jij verwend afgelopen week zeg. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou kan me helemaal voorstellen, wat leuk allemaal! Gefelicteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo, dat gaat goed met jou!! Leuk! Fijn weekend en. Iet tevele scheuren in je nieuwe auto hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O help, weer veel te snel getypt... Ik bedoelde dus niet teveel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat met deze feestweek Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd, allemaal heel leuk voor je!!! Dat maakt bloggen zo bijzonder, toch?!!!
    Veel plezier met alle nieuwe knutselspullen en met je nieuwe auto!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Snap dat je een dansje aan het maken bent, wat leuk allemaal!! Geniet ervan.

    Fijn weekend,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou dat klinkt inderdaad als een feestdag met de bijbehorende dansjes. Wat leuk allemaal, gefeliciteerd en veel plezier met je gewonnen prijs en al het moois dat je opgestuurd kreeg!
    En natuurlijk nog veel veilige kilometers gewenst met je nieuwe autootje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, als je het zo op een foto ziet staan, was het wel veel... Op mijn tafel viel het niet eens op ;-)
    Maar ik ben vooral erg blij dat jij er blij mee bent!

    groetjes, Evy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ontzettend leuk allemaal en je kunt het ook zo heerlijk vertellen. Ga door ga door. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hé feestneus! Leuk joh!! Geniet van alle extra's, dat zijn de zonnetjes op je weg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig! Lekker van genieten!!!
    dol enthousiast zo te lezen.....en dat breng je over dat is super leuk!
    Groetjes Jacomijn
    ps. veel plezier met je nieuwe spulletjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat zijn dedleuke gevolgen, hoe herkenbaar ook. Geniet van je niewe gewonnen spullen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb bij de Action in Nederland de tape gekocht bij de afdeling schrijfwaren, schoolspullen, plakband e,d,. Ze liggen niet bij de knutselspullen,

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Miranda,

    Gefeliciteerd, wat een geweldige prijzen heb je gewonnen en gekregen.
    Heerlijk, lekker van genieten hoor.
    De tapejes zijn ook hier in Friesland, ik heb ze gekocht in Harlingen.
    Fijn weekend en groetjes van Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou meid wat een pretweek voor jou. Lief van Evy dat ze je dit geweldig mooie knutselpakket opstuurt. Heel veel plezier met je new ride.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Miranda, inderdaad bloggen in al zijn facetten is enorm leuk (en verslavend!) leuk dat je 2 challenge won. Leuk dat je zo'n enorm pakket ontving.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat super allemaal voor je Miranda, hoe gaaf is dat, dat is toch genieten de hele dag door, helemaal geweldig voor je meis. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuks allemaal! Super leuk voor je :) Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deze leuke tapejes heb ik in Nederland wel bij de action kunnen vinden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat tof zeg! Maar helemaal verdiend hoor, dat je in de prijzen valt!
    En die leuke tapejes ben ik in onze Action in België nog niet tegengekomen.
    Wat lief van Evy om dat pakketje naar je toe te sturen! Daar kan je weer even mee verder!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een verwennerij, leuk hoor, dat is wel een dansje waard!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!