woensdag 23 oktober 2013

It's your birthday

Nou, hoeveel van jullie hebben inmiddels een bezoekje aan de Xenos gebracht voor de mooie lintjes? ;-) Gevaarlijk leuk hé, dat moest ik delen! Excuses/graag gedaan*. Een hele hoop van jullie zoeken de Xenos nu juist op, maar ook een aantal gaan de winkel nu juist vermijden i.v.m. het verzamel-gevaar haha.

*doorhalen wat niet van toepassing is

Na een aantal kaarten met papiertjes, krijg ik altijd de kriebels om weer heel wat anders te gaan doen en mijn tapejes er bij te pakken. Het idee: lekker in het wilde weg plakken en stempelen en gewoon zien wat er uit komt. Ik vond het ook eens tijd worden om de gouden glitterspray die ik een tijd terug kocht eens uit te proberen. Terwijl de spray voor kaart nummer drie aan het opdrogen was, ging ik vast aan de slag met kaart nummer een en twee.





Genieten dit! Zo lekker om verschillende stijlen af te wisselen!

Gebruikte materialen:
- Tape: Hema
- Sparkle spray: Boekenvoordeel
- Dymo lettertang
- Grote letters: Zeeman
- Kleine letters: Tim Holtz
- Rasterstempel: BoBunny
- Notitieblaadje
- Fineliner

10 opmerkingen:

  1. Lekker los uit de pols! Heerlijk uitproberen. Leuke resultaten! Ik hou er ook zo van! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Miranda,
    klopt, ik ben er nog niet geweest, ;-)
    Maar ja, als ik in de stad kom weet ik dat ik dan zomaar opeens met een mandje bij de kassa van de Xenos sta....heel gek!
    Je kaartjes zijn weer erg leuk geworden. Moet ik toch eens doen, gewoon wat kaartjes in voorraad....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé, die rasterstempel is leuk!! Brengt net wat extra op je kaart. Ze zijn leuk speels geworden. De Xenos heeft echt superleuke dingen! Hij zit naast de Pipoos, dus tijdens of na werktijd loop ik er wel eens binnen. Heb me dit keer in weten te houden ;), want had genoeg gespendeerd aan knutselspullen. Hihi! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke speelse kaarten zijn het geworden. Lekker vrolijke kleurtjes en heel leuk ook met die spetters. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super deze kaartjes! Zien er echt heel erg vrolijk uit en ze knallen zo van het scherm af!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook ik heb me te goed gedaan aan Xenos lintjes en tapes. Bedankt voor de tip!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf gemaakt meid. De glitterspray geeft een super stoer effect op je kaart.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker bezig geweest! Leuke kaartjes :) lekker stoer! Ik ben nog niet naar de Xenos geweest, nog geen tijd gehad! Van t weekend maar eens tijd maken hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wowwiee, die zijn mooi ☺
    Liefs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kleurrijke kaartjes weer Miranda en eh nee ben nog niet naar de Xenos gegaan, zit er hier geen eentje in de buurt en helaas werk ik niet meer in de binnenstad waar er eentje op loopafstand zit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!