zondag 6 oktober 2013

Baby wiebels

Mijn Facebook-pagina heeft de 150 volgers bereikt! Ik heb tot nu toe de traditie in ere gehouden om bij elke nieuwe 50 volgers een kaartenset weg te geven. Tussen de volgers behoren - naast creatievelingen die zelf kaarten maken - heel veel vrienden, familie, bekenden en onbekenden die zelf geen kaarten maken. Dus dan vind ik het extra leuk om de liefhebbers van mijn kaarten de kans te bieden er een aantal te winnen. Totaal niet om meer volgers te trekken, maar gewoon om de huidige volgers te bedanken en te belonen voor het volgen. Ik ging weer aan de slag met wiebels, zo leuk om te maken! 



13 opmerkingen:

  1. Wiebels zijn enig om te maken en deze zijn supercute!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda.
    wat een gave wiebels heb je gemaakt! Superleuk. Je bericht hieronder heb ik ook net gelezen. Wat ontzettend leuk al die nieuwtjes. prijsjes, verrassingen. Dat is inderdaad het leuke van bloggen. De lieve reacties, mailtjes, post, spontane kadootjes e.d.
    En....hoe bevalt je nieuwe auto??Al trots rondgesjeesd?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaah how super cute, echt heel leuk gemaakt.
    Natuurlijk zou ik graag een kaartje van jou winnen!

    Liefs en een fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk prijsje! Zelfs ik als kaartenmaakster zou vereerd zijn met een echte 'Miranda-wiebelkaart' op mijn kast hoor ;) Kaartjes krijgen is gewoon altijd leuk! Ze steken een beetje mijn ogen uit die wiebelkaartjes. Misschien moet ik toch echt eens een keertje opzoeken hoe ik ze moet maken haha!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat hebben wij een hoop gemist op jouw blog! Wauw zoveel leuke nieuwtjes! gefeliciteerd!! En natuurlijk prachtige kaartjes:) super Miranda!!

    Lieve groetjes, De hobby droom

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige wiebels zijn dit!! Krijg ook weer zin om een wiebel te maken!
    groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke wiebels hoor, enig om te zien!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn weer erg leuk geworden je kaartjes!
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Och, wat een leuke babywiebels! Ze zijn schattig.
    Fijne dag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn weer om op te vreten, deze scheetige wiebels.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattige babykaartjes Miranda, leuk gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!