dinsdag 31 december 2013

Dag, dag 2013!

Stiekem leek een klein jaaroverzicht mij wel leuk, dus ik ben toch nog even achter de computer gekropen om wat mooie momenten van 2013 achter elkaar te zetten.

2013 samengevat:

Organiseerde ik een verjaardagscandy.
Ik ontving vijftien kaarten van medebloggers, zo leuk! 

Ik gaf me helemaal over aan mijn washi-tape verslaving.
Ik maakte talloze kaarten met dit leuke materiaal en heb inmiddels 170 rolletjes liggen! Ik ontving zelfs van mede-bloggers spontaan nieuwe rolletjes

Mijn baby-creaties kwamen op Eline's blog en Facebook.
Ik stond een dag in de schijnwerpers op haar blog en ze deelde een aantal van mijn babykaarten op de Facebook-pagina van Eline's Huis.

Ik kreeg een verzameling opdrachten van/voor Nellie Snellen.
Ik kreeg drie opdrachten, die elk in een afzonderlijk hobbyblad gepubliceerd werden.




 Ik belandde op de eerste plek of in de top 3 van veertien verschillende challenges.
En ik won daar verschillende prijzen of de eer mee.

Ik postte dit jaar mijn 400e blogbericht en mijn blog is nu bijna 100.000 keer bekeken. Mijn Facebook-pagina tikt ook bijna de 200 volgers aan. Wow!

Ik ben op dit alles - nog steeds - trots!

Volgens mij ben ik nog allerlei mooie momenten vergeten, 

maar die neem ik in gedachten dan maar even mee. ;-)

Hieronder een overzicht met een of een aantal van mijn favoriete kaarten per maand:

Januari
Ik was volop bezig met verhuizen, dus heb geen enkele 
nieuwe kaart kunnen laten zien in deze maand. 

Februari



Maart


April


Mei


Juni




Juli



Augustus



 September




Oktober



November



December



Lieve lezers en volgers, ik hoop dat jullie er net zo van hebben genoten als ik. Mijn enige echte goede voornemen voor 2014 is lekker verder rommelen aan mijn knutseltafel en jullie daar ook in het nieuwe jaar via deze blog van op de hoogte houden! Een hele fijne jaarwisseling gewenst en ik hoop jullie hier na morgen weer gezond en wel te mogen treffen!

Liefs,
Miranda

12 opmerkingen:

  1. Ook al een mooi overzicht! Volgens mij heb ik wel een paar dingetjes gemist (liep af en toe flink achter met blogs lezen...). Dat er maar veel creatieve uitspattingen bij mogen komen in 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk overzicht! Ik heb genoten van al je creaties!
    Fijne jaarwisseling en een goed, gelukkig en gezond 2014, vól creativiteit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor al het moois dat je maakt.je bent een grote inspiratie voor mij.Al het goeds voor 2014 gewenst.
    Groetjes Clärle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te zien allemaal. Een goed en creatief 2014.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave post! Fijne avond en alle goeds voor een creatief nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig overzicht, je kaarten zijn geweldig dus blijf vooral door "rommelen" in 2014. Veel plezier dit jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vooral de laatste kaarten die springen er bij mij uit..wauw helemaal mijn stijl..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Altijd erg leuk om te zien, deze jaaroverzichten. Alle hoogtepunten even op een rijtje. Ik wens je het allerbeste voor 2014! Ga lekker door met wat je leuk vindt!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke samenvatting, en mooie kaarten, 2014 gaat weer een top jaar voor je worden !

    Een heel goed begin van het nieuwe jaar
    met heel veel leuke dingen en knutselen.
    De allerbeste wensen voor 2014,
    op een mooi en creatief jaar ☺

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 2013 klinkt als een succesvol knutseljaar voor jou! Gaaf hoor! En 170 rolletjes washi tape, wow! Dat zijn er echt een hoop, ik ga de mijne ook eens tellen maar ik kom niet eens in de buurt denk ik hihi. Ga lekker zo door in 2014, ik bekijk je creaties altijd graag! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat je je er - net als ik - over zal verbazen hoe snel je aan een hoog aantal zit. Zo in mijn tapehuisje lijkt het aantal mee te vallen, maar 170 klink toch wel aardig hoog haha.

      Verwijderen
  11. Wat heb je een hoop gedaan in het achterliggende jaar! Voor dit jaar wens ik je weer heel veel creativiteit toe :)

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!