zondag 8 december 2013

Sinterklaascadeautjes

Atbij, welkom als volger van mijn blog!

Zoals ik al eerder al vertelde, ben ik ont-zet-tend verwend door Sinterklaas. Ik heb een berg aan knutselspullen ontvangen, niet normaal. Blijkbaar gunnen de Sint en zijn pieten mij veeeeele uurtjes ontspanning! Voor de nieuwsgierigen/geïnteresseerden onder ons ;-) ... even een fotootje van de ontvangen scrapspullen. Juist, dat lees je goed. Ik ontving ook nog 'gewone' cadeautjes, maar die heb ik niet op de foto gezet :-)


Bij de cadeautjes ontving ik ook super leuke gedichten. De Sint en zijn pieten hebben mijn publicaties in hobbykrantjes ook gezien, zo trots als een pauw zijn ze. Enne... een gedichtje over vieze poep op auto-pedalen mocht ook niet ontbreken. Hihi, ik hou van dit gezellige feest!

Hebben jullie trouwens gezien dat Helga ook weer actief aan het bloggen is? Zij werkt onder andere mee aan de boeken en agenda's van Eline Pellinkhof. Helga heeft - na een flinke haakperiode - het kaartjes maken weer helemaal te pakken en gaat weer regelmatig hele leuke dingen laten zien op haar blog 'Festival Creatief'. Ken je haar blog nog niet? Zeker even kijken!

Ik ga weer verder met een leuk projectje voor een LadiesNight! Ik mag a.s. donderdag in Zoetermeer achter een kraampje mijn creaties promoten en verkopen (zie mijn Facebook-pagina). Alle eerste 100 gasten krijgen een goodiebag met leuke presentjes er in, dus daar ben ik nu mee bezig. Binnenkort meer. :)

Fijne dag!

12 opmerkingen:

  1. Jij bent zeker verwend! Wat een berg leuke scrapcadeautjes. Succes met je goodiebags, klinkt heel spannend.
    Fijne zondag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor! Succes met je goodiebags, hee.. in Zoetermeer! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch altijd fijn dat Sint precies weet wat we nodig hebben, niet?! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw, jij bent zeker verwend, wat een leuke spullen, daar weet jij wel raad mee, veel plezier op de Ladies Night van de week, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je toch een creatieve lieverd, dat je op je eigen prachtige blog, reclame voor mij maakt. Dank je wel !! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben je lekker verwend zeg door sinterklaas, super. En wat leuk om goodiebags te maken voor de Layds Night, succes ermee Miranda.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij bent goed verwend Miranda! Wat een superleuke spulletjes!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke spulletjes van Hema, eee nee, de Sint!
    Ook grappig zijn de ponsjes!
    Veel plezier tijdens de LadiesNight! Ik ben aan het voorbereiden voor de kerstfair in onze kerk a.s. woensdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super toffe cadeautjes, lichtelijk jaloers hier haha. Ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat doen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo zo Miranda wat ben jij weer verwend! Echt wat een te gekke dingetjes heb je gekregen! wij zijn nu al benieuwd wat voor moois je hiermee allemaal gaat maken :)

    Liefs
    Ps. het is gelukt he! zie je het bovenaan? Nogmaals bedankt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oja en heel veel plezier en succes as. donderdag op de LadysNight!!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!