donderdag 5 december 2013

Sinterklaas gedichtje

't Heerlijk avondje is gekomen
Sinterklaas is weer in het land
en het is wellicht niet voor het eerst
dat je op mijn blog bent beland

Ik vind het reuze bijzonder en gezellig
dat je hier regelmatig even komt kijken
en dat je zo af en toe ook je mening
over mijn creaties laat blijken

Want een kaartje posten doe ik daardoor
met heel veel extra plezier
ik krijg vaak zoveel lovende reacties
dat ik zit te blozen hier

Nog een mooier compliment is het
dat ik een aantal keren
met een van mijn gemaakte creaties
een ander heb kunnen inspireren

En als ik dan de creatie ga bekijken
heb ik veelvuldig opgemerkt
dat een linkje naar mijn blog
netjes in de post is verwerkt

Ook mocht ik een aantal keer
van meerdere onbekenden
een mooi pakketje ontvangen en openen
die ze mij zomaar wilden toezenden

Bloggen brengt mij zoveel leuks
dus ik blijf je van nieuwe creaties voorzien
ik hoop daarom dat je ook weer komt gluren
in het jaar twee-duizend-en-veertien

Liefs en een fijne Sinterklaasavond,

Miranda

10 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat leuk gemaakt !
    Een hele fijne sinterklaas avond ☺
    Een prachtige kaart !
    Groetjes pietebloempjuh ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk gedicht zeg, en erg origineel om zo vele kijkers te bedanken. Mooi hoor!!! Ik zal je zeker ook in 2014 blijven volgen. Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan :). 'k Zou zeggen: blijf met zoveel plezier bloggen!! Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi wat een mooi gedicht! heel erg leuk gedaan :) & natuurlijk komen wij in het nieuwe jaar ook weer jouw mooie creaties bewonderen!

    Een hele gezellig pakjes avond toe gewenst!
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is altijd feest hier op je blog
    Ik ben dus ook lang nog niet uitgekeken en kom altijd graag terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo, en dichten en rijmen kun je ook nog!
    Heel leuk om te lezen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat is nog eens leuk, een rijm hoort er echt bij op Sinterklaas, je ziet wel, het is aan mij niet besteed, maar daarom weet ik het wel te waarderen hoor, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superlief en prachtig gedicht heb je gemaakt Miranda, dank je wel en rijmen ligt je net zo goed als kaartjes maken, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!