maandag 23 december 2013

It's a boy


Deze kaart ligt al heel lang klaar. Ik maakte de achtergrond eerder met het idee hem ooit aan te vullen met het alfabet van My Favorite Things. Die heb ik inmiddels in mijn bezit, dus ik kon hem afmaken! Zo een kaartje wordt natuurlijk nog leuker met de naam van de geboren spruit er op, maar ik heb nu even geen spruitjes in mijn omgeving. ;-)

Allemaal hele fijne feestdagen toegewenst! :-)

Gebruikte materialen:
- Papier: Echo Park - Bundle of joy
- Letters: My Favorite Things
- Stempel: Eline Pellinkhof

15 opmerkingen:

  1. Schattig kaartje, en ik wil dat alfabet ook ooit nog eens kopen. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg lief en geslaagd ! ook zo kan hij zeker wel mee !
    nog fijne kerstdagen gewenst,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk papier is dit toch! Goed dat je de kaart rustig hebt gehouden. Dat verdient het papier. De letters passen er te gek bij! Fijne feestdagen, Miranda!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk papier van Echo Park :) en jij hebt er weer een erg leuk kaartje van gemaakt!

    Wij wensen jouw ook hele gezellige kerstdagen en een gezond en liefdevol 2014 toe! Ook hopen wij volgend jaar nog heel veel van jouw mooie creaties te morgen genieten!
    lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige kaart heb je ervan gemaakt. Ik ben echt fan van je babykaarten en heb ze dan ook veelvuldig gepind!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel erg leuk kaartje en het papier is er gewoon voor gemaakt, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Miranda,
    Wat komen de letters mooi uit op de achtergrond,de afwerking is ook mooi met het labeltje/touwtje, superleuk liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wel toevallig, wij eten spruitjes vanavond ;) Gaaf kaartje en helemaal leuk met die grote MFT-letters erop.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk papier, gaaf kaartje !
    Hele fijne gezellige vakantie en feestdagen,
    lekker genieten en knutselen.
    Een goede kerst ☺
    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow wat een gaaf kaartje! Heel leuk! Jij ook fijne feestdagen gewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk leuk leuk! Ik ben fan van letters!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een supermooi kaartje Miranda, prachtig. Wens jou en allen die je lief zijn ook hele fijne feestdagen toe. Op naar een super 2014.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb de letters ook, en ze zijn inderdaad geweldig, heel dankbaar! Jij ook hele fijne dag gewenst, met iedereen die je lief is, en een knallend, creatief 2014 gewenst. Groetjes,, ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kei leuk kaartje. Het is ook wel handig om wat kaartjes op voorraad te hebben. Die spruit komt wel een keertje tussen de kolen uit. ;o)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. deze is te leuk! geweldig papier met die beestjes!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!