zaterdag 21 december 2013

Bedankt

Gerie en Corline, welkom als volger op mijn blog!

Tussen de kerstkaarten bij mijn ouders thuis zag ik zo een leuk modelletje, die wilde ik namaken. In plaats van een kerstkaart werd het een bedank-kaart, daar had ik een verzoekje voor gekregen.


De achterkant van de kaart is gewoon vierkant, de voorkant maakte ik rond.


Om te voorkomen dat na het beschrijven van de kaart een stuk tekst onder de cirkel uit zou komen, maakte ik aan de binnenzijde een stippellijntje net iets kleiner dan de voorkant. Eenvoudig te maken en met mooi papier is het kaartje zo af!

Gebruikte materialen:
- Papier: Studio Light
- Stempels: Joy!Crafts

14 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart is dit geworden. Groetjes mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je langskwam op mijn blog. En wat een Super super mooie kaart is dit! Ik kwam bij jou terecht via de hobbydroom, maar dit is ook een DROOM kaartje!

    Groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is zeker een leuk model! Mooie uitvoering door het gekozen papier, lekker romantisch.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg geslaagd kaartje ! mooi
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het papier ook heel erg leuk, prachtige kleurtjes/patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is inderdaad een superleuk model Miranda, ik vind hem prachtig, supermooi kaartje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk idee en je kaart is prachtig met heel mooi papier, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook dit is weer een hele mooie kaart. Leuk die ronde vorm gecombineerd met een vierkant. Het papier is erg mooi.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje!
    Toevallig zat bij mijn eigen post vandaag ook een kaartje met dit model.
    Grappig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een fantastische kaart, echt heel erg mooi en gaaf !
    Hele fijne gezellige vakantie en feestdagen,
    lekker genieten en knutselen.
    Een goede kerst ☺
    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart Miranda, leuk model!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Inderdaad wat een leuk modelletje is dit! Erg mooi :)

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!