zaterdag 14 december 2013

Publicatie #3: Nellie's magazine

Ann, welkom als volger op mijn blog!

Jajajajaja, van de week viel publicatie nummer drie op mijn deurmat! Dit was de eerste opdracht die ik kreeg van Nellie Snellen, maar de nieuwere opdrachten die ik hierdoor kreeg zijn eerder gepubliceerd. Ik ben opnieuw ontzettend trots!


Voor Nellie's magazine, welke 11 december is uitgekomen, mocht ik kerstkaarten maken. Omdat het blad begin december uit is gekomen, was de opdracht om wat ideetjes te brengen voor de latere kerstkaartenmakers. Dus wel leuke, maar niet al te tijdrovende kaarten. I can do that! Twee van mijn kaarten staan als klein voorbeeld bij de inhoudsopgave (ik heb ze rood omcirkeld op de foto) en twee andere kaarten staan met een uitgebreidere werkbeschrijving in het blad. Whiehoe!

Ik ging aan de slag met de nieuwe, leuke en handige Ribbon Punch - een pons waarmee je een klein labeltje kunt maken en vervolgens een leuk lintje doorheen kunt halen. Of waarmee je bijvoorbeeld - zoals ik ook deed - een labeltje aan een 'open' ster kunt bevestigen. Daarnaast gebruikte ik verschillende Floral Punches: met de ene pons maak je de vorm, met de andere pons embos je de vorm. Handig, snel en met een heel mooi resultaat! Ik deed dit met de takjes en de ijskrisallen. De Circle Stamps passen heel mooi op de ronde vorm van de Ribbon Punch, voor deze kaarten gebruikte ik daar de kerststempels voor. De grote sterren en de kleine labeltjes met '2014' zijn uiteraard ook producten van Nellie Snellen, dit zijn producten uit de reeds bestaande serie.





In het magazine staan nog veel meer mooie voorbeelden van kaarten en technieken met de (nieuwe) materialen van Nellie Snellen. Het blad is voor 1,50 te koop.

Gebruikte materialen:
- Papier: BoBunny - Powder Mountain
- Ribbon Punches: RP10002 - RP10004
- Takje: FLP038
- IJskristallen: FLP040 - 041 - 042
- Sterren: MFD061
- Circle Clear Stamp: CCSK001
- Letters: Alphabet stickers
- Clippunch flower - CP020

15 opmerkingen:

  1. Wauwieee! Wat gaaf!! Jij mag weer heerlijk trots zijn hoor :) want wat zijn je kaartjes mooi! & het is en blijft toch een mega eer om in het blad van Nellie Snellen te staan! Wij kijken nu al uit naar het volgende nummer met jouw kerstkaartjes :)

    Een heeel trots weekend toe gewenst! Met natuurlijk de hele dag door, een glimlach van oor tot oor! Maar dat zal vast geen probleem zijn ;) hihi
    Liefs van ons 2'tjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zul jij trots zijn! Vast heel speciaal om je kaartjes terug te zien in een heus tijdschrift. Het is dan ook een hele leuke serie.
    Fijne dag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En of je trots mag zijn Miranda, hoe gaaf is dat. Ze zijn dan ook prachtig je kaartjes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tuurlijk ben je trots, snap ik! gaaf hoor, geniet ervan. Je kaartjes vind ik mooi!! Leuke combinatie van kleuren en materialen. Fijn weekend nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartstikke trots op je, en dat je zelf trots bent is ook niet meer dan logisch. Je kaartjes zien er erg leuk uit.Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. geweldig leuk voor je Miranda, zou ik ook trots op zijn , geniet er maar lekker van, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hier mag je met recht trots op zijn toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal jouw kaarten! Leuk!! Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Daar mag je zeker trots op zijn, mooi hoor! Fijne zondag, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat geweldig voor je weer een publicatie,
    ze zijn dan ook echt heeeel erg mooi !
    Een fijne en gezellige (knutsel) zondag gewenst ☺
    Grtjsss en liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave kaartjes heb je weer gemaakt. Dat is zeker een publicatie waard. Leuk hoor en daar mag je zeker heeeeel trots op zijn! Fijne avond nog.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is toch zeker iets om trots op te zijn! Gefeliciteerd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Miranda,
    Ik zie je vaak op andere blogs en dacht ik ga nu toch eens bij je kijken! En wouw wat een prachtige dingen zie ik hier! je houdt er ook van om met washi tape aan de slag te gaan...leuk hoor! Je sta zelfs al in een magazine geweldig voor je en wees maar lekker trots! Ik ga volger van je worden, want ik zie zoveel moois, kom je ook een keer gezellig bij mij langs!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!